Bioderma: Sensibio AR mejkap


Už nepodceňujete červeň a úspešne bojujete správnymi zbraňami, ale pokožka nie a nie nabrať svoju pôvodnú jednotnú farbu. Nezúfajte. Aby sa vám lepšie stálo na fronte, mám pre vás novú podporu vo vašom boji. Mejkap Photoderm Max už poznáte. Pre niektoré sa stal základom líčenia v horúcich dňoch. Na tie ostatné dni tu máme mejkap Sensibio AR.

Na prvý pohľad rovnaký, no predsa odlišný výrobok chrániaci nielen pred slniečkom (SPF 30/UVA 16), ale aj neželaným začervenaním. Či už chytáte červeň občas, alebo je pleť trvalo červená (rosacea), tento mejkap je určený priamo pre vás. Mejkap Sensibio AR pleť upokojí, vyhladí a hydratuje. Podobne ako krém Sensibio AR (i ostatné prírastky do tejto veľkej rodinky), aj tento mejkap obsahuje patent Rosactiv, ktorý oslabuje nepekné účinky neduhov dnešnej doby na cievky. Keď vyustia až k fľakom na koži a viditeľným žilkám na miestách, kde by sme ich nikdy nechceli, tento zázrak vám ich pomôže (okrem iného) zakryť.

Ochranný faktor je pre červenú pleť nevyhnutnosť, pretože ako ste sa už možno dočítali, tento stav zhoršuje azda úplne všetko. Slniečko obzvlášť a to predsa nesvieti len v lete, ale celoročne. Na ceste do práce, na nákupy, ono si vás nájde všade a aj keď je občas zubaté, alebo ho prekrývajú mraky, neverili by ste, čo všetko dokáže. S týmto mejkapom budeve v bezpečí na jar, na jeseň, v zime i začiatkom či koncom leta. Na opaľovanie a chodenie po ostrom slniečku si radšej zvoľte Photoderm Max, ktorého ochranný faktor je vyšší.


Ďalším plusom novinky je skvelá tolerancia, čo napovedá už samotný názov. Nespôsobuje alergie pre obsah zbytočných parfémov (je bez parfumácie) a nespôsobí ani nezhorší vám ani akné, pretože neupcháva póry. Povedala by som, že jeho aplikáciu zmákne aj malá slečna. Súčasťou balenia je zrkadlo a šikovná hubka, vďaka čomu si ho môžete vziať kamkoľvek a to bez ďalšieho kozmetického arzenálu. U iných značiek si takýchto pomocníkov musíte nosiť extra.

V ponuke značky Bioderma sú dva odtiene. Jeden je určený pre bleduľky, druhý pre tmavšiu pokožku.


U mňa boduje jednoznačne ten svetlý, keďže som úplne bledá. Neviem, či to môžete poznať na tejto fotke, ale ja tam ten rozdiel vidím. Rozdiel vidieť aj po nalíčení. Teraz si nevšímajte moje oči, ale skôr mierne začervenaný nos (aj okolie nosných dierok, kde sa mi momentálne vyhodila nepekná vyrážka) a líca. Farebne sú jednotné a červené fľaky sú prekryté. Mejkap pokožku nerobí matnejšou, ale ani nemôžem povedať, že by som sa po ňom leskla. To teda nie. Je to predsa mejkap a aj sa tak správa.


Horšie je to s odtieňom. Nemôžem povedať, že by mi tento práve sedel. Aj keď používam svetlý odtieň, je to pre mňa trošku problém, pretože moja pokožka má ružový podtón a aj keď sa táo farbička mejkapu viac blíži k studeným farbám, na mňa je ešte stále trošku oranžová. U mňa ten farebný rozdiel najlepšie môžete vidieť na sánke. Tvár je o nejaký ten odtieň tmavšia, no krk ostáva biely.


S ohraničenou sánkou som do sveta nešla, mejkap som pekne rozotrela dostratena. Ak ho nerozotriete hneď, ide to aj potom s pomocou trošky denného krému (to je súčasne môj trik, ako si poradíte, keby sa vám stalo niečo podobné).

Mejkap Photoderm mi farebne sedel lepšie. Neviem, či to môžete vidieť na obrázku nižšie, ale Photoderm Max je viac béžový ako zlatistý. To len potvrdzuje, že každý človek má inú pokožku a inú farbu. Ak si teda mejkap chcete kúpiť, určite si vyskúšajte tester a ideálne bude, keď vyjdete aj na denné svetlo, lebo to najlepšie ukáže, ako ste na tom vy.


Tu môžete vidieť rozdiel aj na chrbte ruky. Photoderm MAX svetlý odtieň je viac Ivory, Sensibio AR je viac Beige.


Na obranu výrobku však musím podotknúť, že teraz som asi najbledšia za celé tri desaťročia, čo som na tomto svete. Viete, celý minulý rok ma trápili zuby a preto som sa takticky vyhýbala slnku. Neodporúčal mi to môj zubár a vlastne ani mne sa za teplom necnelo. Ja leto fakt nemám rada a väčšinou som bledá ako cmar, čo 90% záujemnkýň o mejkapy nie je ani náhodou, takže vám bude možno sedieť úplne krásne.

Moje hodnotenie mejkapu Sensibio AR (bez ohľadu na testovaný odtieň, inak by som nebola objektívna):

Textúra: stredná (opäť príjemná krémová konzistencia)
Krycia schopnosť: 3 - 4 (červené škvrny kryje dobre, akné a suchšie miesta už horšie, treba korektor)
Výdrž: priemerná (2 - 4 hodiny), no ak sa nepotíte toľko ako ja, môže to byť aj dlhšie (5 - 6 hodín)
Celková spokojnosť: 9
Cena: odporúčaná cena je 19 EUR

Zatiaľ si vystačím s BB krémom. Až však túto jar a začiatko leta chytím trošku bronzu, ešte si budem pochvaľovať, aký skvelý mejkap mám. A ja teda tomu verím, že je skvelý a aj vám to dokážem, až mi bude lepšie sedieť odtieň. Prídem s novými fotkami.

ZDIEĽAJTE:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za to, že ste si našli čas, prečítali článok a zanechali komentár k tejto téme. Vážim si to. ♥ Ostatných poprosím, aby mi sem nevkladali odkazy na Giveaway ani odkazy do e-shopov. Reklamy tu nechcem. Ďakujem.

Design: OddThemes | Nájdete na: Blogger Themes