Rimmel: bronzer Match Perfection

Dnes vás zoznámim s novinkou, ktorá má byť a zrejme aj bude prevratom medzi bronzermi. Ide o nový púder s jemnými trblietkami, u nás dostupný v dvoch paletkách - 001 light, 002 medium - a z toho každá obsahuje tri farbičky. Mala som tú česť púder vyskúšať medzi prvými a s výsledkom skúšky vás teraz oboznámim.


Bronzujúce kozmetické vychytávky, do ktorých som za posledné roky investovala, by sa dali rátať na prstoch oboch rúk. Jediné, čo na mne vyzeralo ako tak dobre, bol zmývateľný gél "Sun Shimmer" (tiež značky Rimmel), ktorý som si priniesla z Anglicka. Gél sa naniesol na pleť obrúsenú pílingom, pekne ju vytónoval dohneda a dal sa kedykoľvek zmyť vodou. Jediná nevýhoda bola v tom, že sa zmýval aj potom, niekedy robil fľaky a vedel mi zafarbiť aj tričko. Táto vlastnosť teda obmedzila jeho používanie len na chladnejšie ročné obdobia.

Ďalším dobrým trikom, ako dosiahnuť aký taký hnedastý vzhľad je bronzujúci púder tej istej značky - Sun Shimmer 3v1. Aj ten má však svoje nevýhody. Dajte si ho do práce, prepúdrujte sa ním cestou do mesta, no zdržiavajte sa mimo slnka i reflektorov tanečného parketu. Takéto svetlo z vás urobí stvorenie pripomínajúce Edwarda - upírského protagonistu Twilight ságy J (vaša pleť bude sťa Edwordova tvár, akoby posiata miliónmi drobných flitrov).
Sun Shimmer 3v1Lesk so Sun Shimmer 3v1Ale teraz už poďme k novinke. Mnohí kritizovali rad Match Perfection pre obsah modrých zafírových pigmentov. Tie priľnú k pleti a lesknú sa na nej celé hodiny. Uznávam, že nie každý jedinec znesie lesk na tvári, nech je už akéhokoľvek druhu či pôvodu.
Ja však proti pigmentom nemám žiadne výhrady. Naopak. Pre mňa ako bleduľu sú akékoľvek modré tóny v mejkapoch a lícenkách spasením. Moja bledo a unavene vyzerajúca pokožka, ktorú si ničím kávou, stresom a suchým kancelárskym vzduchom, po nich dostáva žiarivý vzhľad. Ak vám trblietky vadia, bronzer si nekupujte. I keď na jeho obranu môžem uviesť, že v porovnaní s trblietkami Sun Shimmer tieto pôsobia stokrát prirodzenejšie.

Ako celý rad MP (patrí doňho púder, 2 mejkapy, podkladová báza a korektor), aj nový bronzer je maximálne jemný a navyše úplne prirodzene pôsobiaci. Je taký nenápadný, že sa poľahky môžete nechať oklamať a prehnať to s množstvom. Ja mám ten najsvetlejší a niekedy mám pocit, že nie je nevidieť, ale figu borovú. Kým som si naň zvykla, pár krát som to máličko prehnala. :-p Moja rada: Líčte sa ním pri dobrom svetle a ak váhate medzi štetcom a labutienkou, použite radšej štetec. Obsah je dobre stlačený, nerozsýpa sa, ale na štetci sa ho uchytí rozhodne menej než na labutienke.Líčka môžete potom aj prepúdrovať bežným púdrom, alebo sa dá použiť aj naopak.




























Pokiaľ má vaša pokožka ružový podtón, potom veľmi dobre viete, že vám nesvedčia teplé tóny. Opálenie a studený vzhľad sa nevylučujú, no faktom je, že hnedá a bronzová farba sama o sebe studená nie je a výsledkom ich zmiešania s ružovou nikdy nedostanete nič prirodzeného, ale skôr niečo blížiace sa oranžovej. Tento malý zázrak však v sebe ukrýva dva bronzové odtiene a tiež políčko s modro-strieborným tienikom s embosovanou korunkou uprostred a práve tento zdanlivo nepasujúci tienik je obrovským plusom, vďaka ktorému oranžová nebudete. Tak teda smelo doňho a žiadne vynechávanie.

Potešilo ma, že sa pomaly míňa, sklamalo ma dosť nepraktické zatváranie. Raz ho otvoríte a už ho nikdy poriadne nezavriete. Vrchnáčik je na závit, ale bez problémov ho otvoríte aj bez pootočenia. Teraz je bronzer nový a obal drží pohromade, no časom to tak nemusí byť. To je ale moja jediná výhrada voči tejto novinke.

Odkedy ju mám, na bronzery som zmenila názor. Sun Shimmer 3v1 používam len ako očný tieň, no bronzer Match Perfection je vrcholom môjho každodenného líčenia. Však posúťe, či vidíte ten jasný rozdiel.  Obrázky boli fotené pri dobrom rannom svetle.

Na prvom obrázku mám na sebe podklad (Pupa), mejkap a púder (Match Perfection - Rimmel). Krk si nevšimajte, ten mám biely celý rok a preto ho zvyknem zakrývať aj šatkami.

Pred aplikáciou bronzera

Na tomto druhom obrázku mám na sebe aj dve vrstvičky bronzera. Opakujem, svetlo je to isté. Fotila som sa pri tom istom okne len 5 minút po nalíčení, čiže sa dá povedať, že aj v tom istom čase.

Po aplikácii bronzera

Moje hodnotenie:
Textúra: ľahká
Schopnosť priľnúť: 2 - púder časom opadne, trblietky ostávajú
Aplikácia: jednoduchá - po pár pokusoch sa to naučíte
Farebná sýtosť: 3 - farba veľmi prirodzená
Výdrž: dobrá (5 - 8 hodín - podľa podkladu)
Celková spokojnosť: 9
ZDIEĽAJTE:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za to, že ste si našli čas, prečítali článok a zanechali komentár k tejto téme. Vážim si to. ♥ Ostatných poprosím, aby mi sem nevkladali odkazy na Giveaway ani odkazy do e-shopov. Reklamy tu nechcem. Ďakujem.

Design: OddThemes | Nájdete na: Blogger Themes