L'Oréal Paris: riasenka False Lash Wings

L´Oréal Paris nezaháľal a predstavuje svoj najnovší objav. Riasenku, ktorou vytvoríte dojem, akoby ste nemali vlastné, ale umelé riasy. Z rias vám urobí akési vejáriky, ktoré štetinky kefky prirodzene rozprestrú a vyčesaním nasmerujú do vonku, takže riasy pripomínajú motýlie krídla.


Riasenka je ako taký zázrak, ktorý predĺži krátke riasy a riedkym riasam nadelí požadovaný objem, čiže ide o ďalšiu multifukčnú riasenku typu 2v1. V drogérii som videla len čiernu a nebolo možné zohnať extra čiernu, ani iné odtiene, no nie je vylúčené, že aj také časom budú. 

Obal je pekný a elegantný. Celý je strieborný, jednu stranu má sploštenú a po celej ploche sú nakreslené čierne lúče, ktoré majú zrejme predstavovať tie spomínané krídla. Príde mi taký sympatický, aj keď je mohutný.  



Pokračujme opisom kefky, ktorá je v mnohom unikátna. Musím povedať, že ja kefky vyrobené z tohoto materiálu nemám rada. Vlastne ich neznášam, ak mám byť úprimná. Neviem sa nimi líčiť a vždy sa nimi celá dobabrem. Podobný názor na tieto umelohmotné hrebienkové kefky mala moja kamarátka Ľubka a aj iné kočky. Keď sme však prvý krát chytili False Lash Wings do ruky a vyskúšali ju v reáli, prekvapila nás. "Táto kefka je nejaká iná." hovorila Ľubka a ja som jej dala za pravdu. Bežne si riasenky s takouto kefkou domov nenosím, ale ani mne táto nevadí.


Všimnite si, že kefka a jej zúbky sú tvarované špeciálnym spôsobom. Nejde o špirálovito usporiadané vlákna, ale o hrebienok. Kefka nie je úplne rovná, ale ani príliš zaoblená, aby sa ňou nedalo natáčať a česať riasy. Oblúčik na konci kefky, ktorý má pokrývať riasy vo vonkajšom kútiku, mierne vystupuje smerom bližšie k rúčke. Tento oblúk neskutočne dobre líči spodné riasy, to môžem povedať.

Čo táto kefka robí? Nuž v prvom rade riasy češe od samého začiatku až po koniec vašej snahy o dokonalé líčenie. Keďže ide o hrebienok, zúbky má uložené rovnomerne a v riadkoch. Nie sú posadené príliš blízko, to je veľká výhoda. Spomínaný vystupujúci koniec tvoria konkrétne dva rady zúbkov. Ak teda kefku natočíte vhodným spôsobom, češete ich po celej ich dĺžke. Potom je tam 5 radov kratších zúbkov. Ale teraz poďme k čo najoptimálnejšiemu spôsobu líčenia, aký som pri opakovaných pokusoch zachytila. Neviem, či je to úplne najvhodnejší postup a či by ma nejaký profík nezakopal za tieto názory pod čiernu zem, ale mne sa takto darí líčiť.

1. V prvom kroku je najlepšie riasy pokryť rovnomerne farbou a vytočiť ich dohora s čo najmenším zlepením, aby mali nejaký ten objem a aby sme ich skrotili. Niekto má nepodarené riasy, ktoré sa natáčajú všade, len nie tam, kde treba. Mali by sa všetky stáčať do jednej strany, aby sme ich v druhom kroku mohli dotvarovať. K pokrytiu pigmentom som použila krátke strany kefky, ktorú som pri aplikovaní farby natáčala polkruhovým pohybom tak, aby sa dlhšie zúbky na konci pri otáčaní nedotýkali rias. Týchto "krátkych riadkov" je dosť na to, aby ste pootočením obsiahli celú dĺžku rias od koreňov až po končeky.

2. Teraz ideme riasy predĺžiť a podľa možností čo najlepšie prečesať. Ako najvhodnejší spôsob sa ukazuje priloženie kefky jednou predĺženou stranou kolmo hore. Vyberte si proste jeden riadok s dlhšími výstupkami (ten, ktorý vám lepšie vyhovuje) a veďte ho jemným oblúkovým pohybom od koreňov rias po celom ich tele. Ten oblúk ťahám smerom od vnútorného kútika smerom k obočiu akoby som ich chcela zakriviť. Profesionálni vizážisti robia cik-cak pohyb, ale mne to takto nejde. Lepšie sa mi robí klasický ťahavý pohyb a sedliacky rozum mi napovedá, že oblúk tie riasy skôr vytvaruje do tvaru motýlích krídiel. Však rovný pohyb nalíči riasy ako každá iná riasenka a takých mám dosť... Pozor, tento druhý krok treba urobiť čo najskôr, kým prvá vrstva nezaschne, aby sa nevytvorili žmolky. 

3. Ak sa vám chce, naneste opatrne ešte trošku riasenky na riasy vo vonkajších kútikoch a predĺžte ich. Ale to už nechajte predošlé vrstvy zaschnúť, inak budete mať hrudky a neprežeňte to s množstvom farby. 

Že prečo nepoužívam obidva vystupujúce riadky zúbkov a načo tie predĺžené zúbky sú? L´oreal nám podľa mňa schválne dal tieto dva riadky dostatočne od seba a vrchnáčik na jednej strany sploštil, aby mohli kefku pohodlne použiť aj ľaváčky, aj praváčky. Moja logika mi nahovára, že by nebolo dobré česať riasy oboma riadkami zúbkov naraz. Keď si češete vlásky, tiež ich nečešete dvoma hrebeňmi súčasne. Došli by ste do bodu, v ktorom jeden hrebeň oddeľuje jeden pramienok a druhý oddeľuje ten istý pramienok na iných miestach a možno by ste si vytrhali aj nejaké tie vlasy. To dá rozum, nie?

Tie dlhšie zuby majú svoj zmysel. Stavím sa, že žiadna z vás nedáva kefku riasenky našikmo, ale pekne vodorovne a súbežne s líčkami. Bojíte sa, že si zababrete spánky, ako aj ja. Ja som tiež taký posero. A to je ten problém. Bežná kefka držaná vodorovne vám nikdy nenalíči všetky riasy na hornom viečku naraz a keďže sa riasy smerom k vonkajším kútikom akoby skracovali, ich dĺžka po nanesení farby fakt nie je bohviečo. Ale predĺžené zúbky tento ich nedostatok vhodne korigujú. Ja si myslím, že žiadna z nás nikdy nedosiahne taký efekt, ako je na vizuáli, no s troškou snahy bude výsledný efekt krásny.

Takto som dopadla ja. Ešte sa s ňou trošku cvičím, ale inak sa mi páči, ako som to zvládla. Ja mám na bokoch riasy dosť krátke. Keďže sú po nalíčení rovnako dlhé (a možno aj trošku dlhšie), považujem to za úspech.

riasy odfotené zdola

riasy odfotené zboku

privreté oko (tiež vidno trošku to natočenie)
Ako som vám sľúbila na mojej FB stránke, riasenku som otestovala aj na kamarátkach. Žiaľ, pre krátkosť spoločne stráveného času mám pre vás len dve fotky. Riasenku odskúšali aj ďalšie dve dievčatá, no skúšali ju len na spodných riasach (vrchné mali nalíčené) a také fotky vám nič nenapovedia. Nuž dávam aspoň tie dve fotky, čo mám.

Janka má jemné riasy. Na takéto riasy sa veľmi nehodia predlžujúce riasenky, ale skôr objemové a čo najmenej vrstiev, aby sa nezaťažili a nepolepili. Ak máte aj vy riasy ako Janka, riasenka False Lash Wings vám ich zvýrazní, no nejaké veľké zázraky od nej nečakajte.

Janka a jej jemné riasy
Ľubka má riasy dlhé až do neba, ako princeznička a majú aj svoj celkom fajn objem. Keďže sú dostatočne pevné, riasenka ich nezlepila do trsov a ešte viac ich predlžila. Tíško závidím. :-)

Ľubkine extrémne dlhé riasy
Zloženie... no, keď ma aj zabijete, nepoviem o ňom nič, lebo ho nepoznám. Značka si tieto informácie drží pre seba v tajnosti. Sľúbila nám len perfektnú plnosť a dlhotrvácnosť. Oboje môžem potvrdiť. Aj keď moje riasy normálne nevidieť, teraz boli viditeľné až až a farba z nich neopadávala po celý deň.

Moje hodnotenie:

Textúra: stredná (možno mohla byť aj ľahšia, menej by lepila jemnučké riasy)
Manipulácia s kefkou: priemerná (nepoviem, že je práve ľahká, ale keď si zvyknete, bude ľahká)
Výdrž: výborná (9 - 12> hodín)
Celková spokojnosť: 10 u mňa, 10 u Ľubky, Janka by dala asi 7 (líčenie spodných rias sa jej tiež pozdávalo, ako aj mne a Ľubke)
Odolnosť voči vode: 3 - zvládne mrholenie, dážď už nie
Cena: bežná cena v obchodoch bude okolo 16 EUR, momentálne je na internete za cca 11 EUR.

Z vyššie uvedených príkladov vyplýva, že táto riasenka sa hodí pre všetky typy rias. Pekne predlžila moje krátke a pekne zvýraznila aj tie super dlhé. Azda len na tie úplne jemné riasy sa úplne nehodí.

ZDIEĽAJTE:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za to, že ste si našli čas, prečítali článok a zanechali komentár k tejto téme. Vážim si to. ♥ Ostatných poprosím, aby mi sem nevkladali odkazy na Giveaway ani odkazy do e-shopov. Reklamy tu nechcem. Ďakujem.

Design: OddThemes | Nájdete na: Blogger Themes