Pupa Milano: Smoky Eyes Kit

Už viac ako rok vlastním túto sadu pozostávajúcu z paletky očných tieňov 4 Eyes a ceruzky Multiplay. Ani neviem, prečo som ju tak šanovala. Zrejme som si chcela šetriť tie najlepšie veci na horšie časy a najskôr pomíňať to, čo nie je až také dobré. Ale to už viac robiť nebudem. Horšie veci patria do koša a super vecičky (ako táto) majú byť vždy po ruke.


Že čo som sa tak rozhodla začať používať hnedú, keď som doteraz z času na čas šokovala odvážnymi líčeniami? Zistila som pár rôčkov dozadu, že hnedá a šedá mi v letnom období svedčí oveľa viac. 

Nedávno mi jedna bloggerka povedala, že menej je niekedy viac a že v jednoduchosti je krása. Niekedy stačí aj riasenka, hnedý tieň a jemný rúž či lesk, aby človek vyzeral dobre. Jej to naozaj práve takto svedčilo, no moje úmysly boli vtedy iné. Ja som mala práve vtedy na sebe svoj šedo-biely outfit, ktorý som sa všemožne snažila oživiť fialovkastým líčením. Aby ste chápali, môj zimný a jarný šatník tvorí prevažne oblečenie a doplnky v tlmených farbách a preto sa snažím o bláznivejšie farebnejšie líčenia a šperky, nech potlačím tú nudu. V lete som farebnejšia a idem aj do výraznejších odtieňov červenej, tyrkysovej, smaragdovo zelenej, no k tomu niektoré moje strelené kreácie až tak nepasujú... Tak som pouvažovala, že by som opäť raz mohla presedlať na hnedú, ako naznačovala Soňa. Však ja to (hádam) viem aj s takýmito farbami, preto som tie pestré farby na chvíľu nechala bokom, že skúsim zasa niečo iné. A veru, že to bude asi hodná chvíľa, lebo toto dymové líčenie sa mi nejako zapáčilo.

V sade je čokoládovo hnedá ceruzka Multiplay (odtieň 28), o ktorej mám len tú najlepšiu mienku. Jednak je mäkká a dobre sa ňou kreslí a jednak má na konci šikovný skosený aplikátor, ktorým sa dá farba v prípade záujmu aj rozotierať, čím vytvoríte tieňovanie. Ani sa nečudujem, že jej výrobca vymyslel takýto názov. Je taká multifunkčná, že by sa dala pokojne použiť aj na pery. Koniec koncov, ja už jednu takúto ceruzku mám zo setu Luxury Eyes, pery som ňou natrela už minimálne 10 krát a pekne držala. Takže keby ste mali rúž v podobnej farbe, tak smelo do toho a pohrajte sa.

 

Ďalej tu máme tieniky 4 Eyes v krásnych a intenzívnych odtieňoch hnedej. Keby sa vám nepáčili tieto odtiene, v obchodíku dostanete aj inak namixované paletky. Ja som váhala medzi čiernou a hnedou, no bola tam aj ružová, fialová, zelená, strieborná, modrá, zlatistá, bronzová a taký mix v odtieňoch hnedej až fialovej. Pri každej je ceruzka, ktorá sa k tomu všetkému skvele hodí.

Skúška pigmentácie a priľnavosti

Tiene i ceruzky sú dobre pigmentované a tiene majú jemný perleťový lesk, čo vidíte aj na fotografii. Ceruzku som vám zabudla odfotiť, nuž vám jej farbu niekedy ukážem na nejakom líčení. Jemnú zrnitosť tienikov nevidíte taktiež a to sa ani bežným fotoaparátom zachytiť nechá, no povedala by som, že zrnká sú akurátnej veľkosti. Iste, videla som už aj menšie a jemnejšie na dotyk, ale týmto tieňom to nejako neškodí, lebo zrnká do seba zapadajú a celkom pekne držia pospolu na jednej ploche. Ak si nedáte na štetec pol centimetrovú vrstvu, opadávať z neho a ani z viečok nebudú.



Použité produkty pri líčení:
fixka na pery Lasting Finish 1000 Kisses Stay on Lips od Rimmelu /ružová Endless Blossom - 100/ - nedávala som balzam, len fixku, lebo tiene majú lesk a teda som chcela matný vzhľad
set Smoky Eyes Kit od Pupa Milano - o ktorom je celý článok

Skúška súdržnosti

Kto by chcel do nich rýpať, alebo ich hádzať o zem, tomu by sa asi nepáčilo, že by tienik takéto praktiky neprežil. Nie je stavaný na nárazy, čo vidieť už podľa toho, že je navrstvený do výšky.  Avšak cestu v kabelke opakovane znáša bez toho, aby sa mi rozpadal a teda nám ostatným by mala takáto kvalita vyhovovať. Farebný prášok nie je tak ubitý, že by ste ho potrebovali z obalu dolovať, ale ani tak slabo stlačený, že by liezol preč už so slabučkým dotykom. Pravda, štetcom budete viac prášiť, no s tieňmi z čínskeho obchodu to porovnávať ani náhodou nemôžete. Tie prášia ostošesť a toto je predsa len iná liga. Tu už platíte za nejakú kvalitu. Ani ceruzka nie je horšia a čo ma na nej teší, dá sa dobre strúhať. Neláme sa tak, ako iné ceruzky.

Skúška výdrže

Večer farba pochopiteľne stratila na intenzite, no keď sa pozriete na fotky, zistíte, že to až také hrozné nie je. Tiene držía, linku urobenú ceruzkou tiež ako tak vidieť. Ba povedala by som, že na to, že som nepoužila podkladovú bázu, je toto skvelý výsledok. Moja tvár sa kompletne leskne, ružovkastá farby fixky z pier zmizla, riasenka drží silou vôle, ale vidno, že moje očné viečka ešte stále nesú stopy po tieňoch. Keby som sa bola dostala domov skôr ako po 12 hodinách, potom by ste videli niečo iné a bolo by to ešte farebnejšie, no ešte raz opakujem, že toto je fotka po 12 hodinách, horúcom dni a bez podkladu. A neviem, či som to dokonca nefotila v pondelok kedy mávam aj hodinu tai chi. To by vysvetľovalo, prečo som urobila tieto fotky až tak neskoro a prečo sa lesknem ako diskoguľa.



Keď som použila korektor ako podklad, výsledok bol ešte lepší a farba bola večer pri odličovaní intenzívnejšia, ale takéto fotky momentálne nemám. Ako sa však poznám, túto sadu teraz nepustím z rúk a teda bude ešte dosť príležitostí ukázať vám efekt aj s podkladovou bázou. Len si ju musím najskôr kúpiť, pretože som akurát domíňala balenie.

Moje hodnotenie:


Textúra: ľahká
Schopnosť priľnúť: 5
Aplikácia: veľmi jednoduchá, dobre sa rozotierajú
Farebná sýtosť: od 5 (najvyššia a farby v paletke zodpovedajú tomu, ako vyzerajú na viečkách)
Výdrž: s podkladom výborná (12 > hodín) - bez neho tiež dobrá (10 hodín)
Celková spokojnosť: 10
Cena celého setu: cca 10 EUR, no ja som ich kúpila s nejakou zľavou

celkové hodnotenie - slovom
VYNIKAJÚCI
obal / prezentácia výrobku
aplikátor (klasika)
okamžitý efekt
výdrž
zmývateľnosť
pigmentácia
pomer kvalita / cena
celkové hodnotenie

Mám za to, že tieniky, ako i ceruzka, obstáli vo všetkých skúškach a vyšli z nich s dobrou známkou. Až bude možnosť a prípadne opäť aj nejaká dobrá cena, je dosť pravdepodobné, že si ešte nejakú tú sadu kúpim. Je tam viac takých, čo by sa mi páčili. Odteraz už žiadne tieniky za euro. Radšej ich budem mať menej a nech sú kvalitné.

ZDIEĽAJTE:

2 komentáre :

  1. Tieniky vyzerajú super. Farby presne ako pre mňa, ale musím povedať, že snáď ešte viac ma zaujal práve efekt, ktorý máš na pleti! Vyzerá to, že Sébium korektor ti parádne sadne. Úplne. Pleť je krásne zjednotená.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa tiež tomu čudujem, lebo najskôr bol pre mňa trošku tmavý. Ale teraz som mierne opálená, takže mi farebne vyhovuje viac. A úplne najviac mám rada tú podkladovú zelenú korekčnú bázu. Má super krytie a poradí si aj s červenými žilkami, s ktorými mám večné problémy.

      Odstrániť

Ďakujem za to, že ste si našli čas, prečítali článok a zanechali komentár k tejto téme. Vážim si to. ♥ Ostatných poprosím, aby mi sem nevkladali odkazy na Giveaway ani odkazy do e-shopov. Reklamy tu nechcem. Ďakujem.

Design: OddThemes | Nájdete na: Blogger Themes