Rimmel: lak na nechty Salon Pro

Keď sme už tento víkend pri tých lakoch, určite v tejto téme budeme pokračovať. Ako som už naznačila v predošlom článku, témou pre mesiac jún boli laky Salon Pro. Každá bloggerka, ktorá je zapojená do projektu Rimmel agentky, poštou obdržala balíček a v ňom jeden odtieň na otestovanie. Že budeme skúšať laky, som samozrejme vedela dopredu vďaka informačnému emailu a teda som svoje nechty na toto testovanie patrila patričnou starostlivosťou.

O predchádzajúcich lakoch LycraPro sa nedalo povedať jediné krivé slovo. Mala som takmer všetky odtiene a každý jeden bol super, preto som sa prirodzene nevedela dočkať. Niektoré dievčatá už svoje laky mali, len mne ten môj nie a nie prísť. Už bol v predaji, tak moje ďalšie kroky smerovali do drogérie a jeden som si kúpila (pre istotu, lebo ako agentka som povinná každý mesiac odovzdať blog). Napokon to dopadlo dobre. Vždy ochotná správkyňa Facebook fan page odovzdala môj odkaz kompetentným a poslali mi nový balíček. Neviem, čo bolo v prvej zásielke (ujo poštár nalakované nechtíky nemal), ale tá úspešne doručená obsahovala odtieň 347 Disco Fever. Tento odtieň u nás v žiadnej drogérii v čase mojich nájazdov nebol a preto si ho z úplne samozrejmých dôvodov nechávam. Kúpený odtieň (702 Simply Sizzling) som venovala výherkyni minulej GA.


Hodnotenie balenia

Obal sa líši od štandardu, ktorý prišiel s lakmi 60 Seconds a LycraPro a je na môj vkus trošku priveľký. Jeho vrchnáčik je širší. Trošku horšie sa mi drží, ale zasa je na pohľad krajší. Jeho povrchová úprava je matná a mierne drsná, takže sa nekĺže a nepadá z ruky. Štetec je stará klasika - viacvrstvový a široký, čo umožňuje lepšiu manipuláciu s farbou. Naberie naraz viac farby a jednoduchým pritlačením k povrchu si regulujete, do akej šírky sa roztiahnu jeho vlákna. Má to viacero výhod, akými je napríklad natretie celej plochy nechtu na jedno namáčanie štetca, jeden až dva ťahy (podľa šírky nechtu) a tým aj menej kazov. Kto predsa nemusí po nechte štetcom prechádzať viackrát, ten sa s väčšou pravdepodobnosťou trafí na prvý pokus tak, aby nezafarbil okrem nechtu aj jeho okolie a nemá veľa príležitostí niečo pokaziť. Tento štetec sa prvý krát objavil u lakov LycraPro a Rimmel tento "fenomén" trefne pomenoval ako "mistake-free" (v preklade to značí bezchybný). Má to len jednu chybu, za čo som laku ubrala bodíky v hodnotení jednoduchosti používania. O tom sa ešte dočítate...


 Hodnotenie obsahu a jeho kvalít

Farba sú krásne, sýte a žiarivé. Mnou testovaný odtieň priam žeriem. Veľmi sa mi páči aj to, že si svoju farebnosť pekne drží a to po celú dobu, čo ho máte na nechtoch. Menej som nadšená tým, že potrebujem dve vrstvy, alebo len jednu, no silnejšiu. To ja nerada.

LycraPro laky ste ešte ani len nestačili naniesť na posledný necht druhej ruky a lak na prvom bol už dokonale vytvrdnutý. U tých pôvodných lakov dokonca ani neboli nutné dve vrstvy (pôvodný = pôvodná kolekcia, pretože neskôr sa do obehu dostala aj novšia kolekcia Colour Memory a tam to už neplatilo vždy a pri každom odtieni). Lak Salon Pro taktiež obsahuje lycrové vlákna, no ten ani zďaleka neschne tak rýchlo. Niektoré iné odtiene možno áno, tie vyskúšané nemám, no tomu môjmu to trvalo dlho. Pre uponáhľané ženy nebude tým pravým orechovým, pretože zistiť tú naozajstnú dobu schnutia, to chce čas a tréning. Budem úprimná, mala som ho na nechtoch 4x a z toho 3x som to riadne neodhadla. 
 
Prvý krát som bola veľmi hrrr-hrrr a krycí lak nešiel na dokonale vytvrdnutý povrch. Krytie už síce dostalo viac času, no zrejme to nebolo najšťastnejšie riešenie. Buď sa tie dva laky spolu nezniesli a ten bezfarebný nedal farebnému možnosť odpariť tekuté zložky (a tak nezaschol), alebo sa tekuté ingrediencie nejako zmiešali a tá nešťastná kombinácia dostala do vienka veľmi dlhú dobu schnutia. Ráno bol povrch nechtov drsný. Tie drobné bodky vyzerali ako odtlačky od vankúša a textílii, s ktorými nechty počas noci prišli do kontaktu. Napriek všetkému však môžem povedať, že s týmto krycím lakom mi farba vydržala 3 dni bez väčšej ujmy, čo vlastne môžete vidieť aj na fotografii nižšie.


Druhý krát som sa poučila a nechala lakom viac minút. Pri telke som zaspala a teda neviem, koľko presne, no minimálne15 minút som určite bola v bdelom stave. No zrejme ani to nebolo dosť, lebo ako vidíte na tom štvrtom nechtíku, v laku je dlhá ryha (asi od ovládača :-p ). Minimálne opotrebenie ma opäť usvedčilo v názore, že 3 - 4 dni určite vydrží bez problémov. Jeden nechtík je síce opotrebovanejší, ale ono to bude aj tým, že sme maľovali, takže nechty dostali riadne zabrať.


No a takto vyzerajú nechty bez podkladu, bez krycieho laku a len s jednou hrubšou vrstvou. Možno si všimnete, že aj táto silnejšia vrstva ešte trošku presvitá, ale farebne to celkom stačí. Oceňujem pekný lesk.


Bezacetónový odlakovač je na tento lak dostatočne účinný. Nechtíky v ňom nemusíte dlho máčať. Lak ním ide dolu ľahúčko a nechty neostávajú ani zažltnuté či zafarbené, čo ja osobne vnímam ako obrovskú výhodu.Škoda len toho schnutia. Keby nebolo treba tak dlho čakať, beriem ho všetkými desiatimi.

 Moje hodnotenie laku:

Textúra: ľahšia (čo nie je až tak fajn, lebo presvitá)
Aplikácia: veľmi jednoduchá
Farebná sýtosť: 4 (o odtienok svetlejší než vo fľaštičke, no ak dáte dve vrstvy, tak 5)
Výdrž: výborná (3 a viac dní, pri menšej námahe aj 5 dní).
Celková spokojnosť:8
Cena: do 4 EUR
Predávané odtiene: na stránkach Rimmel.sk je k dispozícii v 15 farbách 


celkové hodnotenie - slovom

  VÝBORNÝ
obal / prezentácia výrobku
http://nd06.jxs.cz/852/099/6a8e3693f4_92820935_o2.jpg
jednoduchosť používania
http://nd06.jxs.cz/113/293/47d145e50c_92820931_o2.jpg
okamžitý efekt
http://nd06.jxs.cz/975/838/605c5a7dfd_92820937_o2.jpg
výdrž
http://nd06.jxs.cz/975/838/605c5a7dfd_92820937_o2.jpg
odstrániteľnosť odlakovačom
http://nd06.jxs.cz/975/838/605c5a7dfd_92820937_o2.jpg
farebná sýtosť
http://nd06.jxs.cz/478/151/e1bfd40f60_92820933_o2.jpg
pomer kvalita/cena
http://nd06.jxs.cz/975/838/605c5a7dfd_92820937_o2.jpg
celkové hodnotenie
http://nd06.jxs.cz/647/707/c74113a017_92820934_o2.jpg

Vo výslednom hodnotení obstál lak na výbornú, no ja si napriek všetkému počkám radšej na nejaký update. Ako poznám Rimmel, už o chvíľku príde s vynovenou verziou a tá novinka by hádam mohla aj rýchlejšie schnúť. Alebo sa dám na používanie lakov 60 Seconds, ktoré schnú bleskovo a ktorých farbičky sú taktiež veľmi pekné.
ZDIEĽAJTE:

1 komentár :

  1. Krásny lak! A ešte krajšia recenzia naň! Dlhšiu som vari ani nečítala! A to myslím v dobrom toto je asi prvá recenzia na lak ktorú som aj napriek jej dlžke dočítala až dokonca!
    http://nalensworld.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za to, že ste si našli čas, prečítali článok a zanechali komentár k tejto téme. Vážim si to. ♥ Ostatných poprosím, aby mi sem nevkladali odkazy na Giveaway ani odkazy do e-shopov. Reklamy tu nechcem. Ďakujem.

Design: OddThemes | Nájdete na: Blogger Themes