Dermacol: rúž Longlasting Lipstick

Neverím, že to v takom krátkom časovom horizonte opäť hovorím, ale našla som si nového favorita medzi rúžmi. Tento je totiž ešte trvácnejší než väčšina doteraz skúšaných rúžov, má všetky atribúty pre mňa dokonalého výrobku a stojí pritom tak málo, že ich môžem mať pokojne všetky. Však prečo len jeden odtieň, keď celá kolekcia má až 12 farbičiek?

Ako som si na internete prečítala názov Longlasting, pousmiala som sa a hovorím si: "Ak vydrží aspoň pár hodín, tak potom sa uvidí, či si tento názov zaslúži". Dosť som o tom ale pochybovala. Veď je toľko rúžov, ktoré sľubujú 5 hodinové trvanie a ani sa neopovážia nazvať sa dlhotrvácnymi, lebo dajú v reáli sotva jednu či dve hodinky a koniec. Dať takýto názov je dvojsečná zbraň a také niečo si môže dovoliť len máloktorá značka. Veď keď nedodržíte sľub, vaše zákazníčky vás zvozia až pod čiernu zem. To sa vážne nerobí.

Rúžov mám doma habadej a vo všetkých možných i nemožných odtieňoch, preto nákup rúžu určite v pláne nebol. Do košíka som vložila všetko, po čo som na stránky prišla a šla potvrdiť objednávku. Zvedavosť mi však nedovolila stlačiť to tlačidlo a celé to ukončiť. Stále mi rezonoval v hlave ten názov. Tak som sa ešte preklikala späť na tie rúže, pozrela názvy a vygooglila nejaké recenzie bloggeriek. Zaujímalo ma, čo sa o nich hovorí a ako na perách vyzerajú. Väčšinou to boli pozitívne ohlasy a tak som po dlhom váhaní do objednávky prihodila desinu odtieň.

O pár dní došiel balík. Veľký ako svet, ale Bambuľka v ňom nebola, len veľa ochrannej výplne (možno až priveľa). Kozmetika by sa síce vmestila do veľkej bublinkovej obálky, ale aj tak ma potešilo, že Dermacol tak myslí na svoje zákazníčky a dbá, aby všetko dostali v celistvom stave bez poškodenia. Čo myslíte, k čomu som sa hrnula ako k prvému? Samozrejme som šla skúšať rúž. 

Vlastnosti rúžu
 
Pamäť mi vyjavila zopár posledných slov z recenzií, kde sa písalo, že rúž má zvláštne zatváranie. Hneď som ho odskúšala a potešilo ma, že mám špeciálny kúsok, lebo toto je môj prvý rúž, ktorého obsah sa nezakrýva tým tradičným priklápacím vŕškom. Funguje to ako tlačidlo, alebo ak máte doma fotoaparát a poznáte, ako sa vyberá a vkladá pamäťová karta, tak tento princíp sa tomu veľmi podobá. Zatlačíte na koniec, poistka sa odistí a rúž sa povytiahne. A tak isto sa aj zatvára. Priložíte vrchnáčik, zatlačíte, ozve sa také isté cvaknutie a vrchnák je bezpečne na mieste. Zapáčilo sa mi to a ako malé hlúpe decko som to musela stále skúšať. Ja takto niekedy zvyknem cvakať aj perami a pentelkami (kolegyniam to parádne liezlo na nervy), keď som nervózna, no teraz som nebola nervózna. Mne sa len páčil ten patent. :-) Mimochodom, zatváranie som ani týmto nepokašľala a stále pekne slúži. Pozdravujem vynálezcu a chválim ho. :-)

Keď som písala o bezpečnosti zatvárania, tak to je tiež pravda. Nie je šanca, aby sa vám tento rúž v kabelke otvoril a zašpinil vám jej obsah. On totiž vo vnútri nemá žiadnu strunu, ktorá by jeho spodnú časť s tradičným otáčacím mechanizmom vymrštila z obalu ako ""Obušku, z pytle ven!". Ona sa len vysunie a vy ju môžete uchopením vybrať z obalu. Schválne som rúž skúsila chytiť za vrchnáčik a triasť, či je šanca, že by vypadla, ale nebolo šance. Vypadla, ale až po riadne dlhom a drastickom natriasaní. Uznajte, že táto simulácia sa ani zďaleka nepriblíži prirodzeným pohybom kabelky. Jedine, že by ste tou kabelou chceli točiť, alebo ju mienili využívať ako zbraň. ;-)


Mám aj ďalšiu pikošku k tomu obalu. Predstavte si, rúž vyzerá, akoby ho bolo málo. Otvorím, hľadím a už už mi šla ovísať gamba, keď som ho vysunula celý. A veru oči klamali. Poriadne. On ten obal je taký ligotavý a úzky, čo mu opticky uberá objeme. K tomu všetkému je krásny. Mne sa teda páči, lebo ako pravá straka milujem všetko, čo sa leskne a tento je naozaj vkusný. Vrchnáčik zdobí kvietok a názov rúžu je písaný v skripte pripomínajúcom písmo napísané rukou. Ešte aj vnútro je lesklé a asi preto to zdanie. Gramáž však nepustí. Balenie s obsahom 4,8g nie je úplne najmenej. Bežne mávajú rúže tak 4 - 5g, takže toto sa skôr blíži k tej vrchnej hranici.
Dlho som hľadala zloženie. Skúšala som nejako rozdvojiť nálepku na bočnej strane, ale nešlo to. Ona nie je dvojitá. Keď som ju nechtiac z jednej strany odlepila, všimla som si nejaké písmo. Bolo to zloženie a tentokrát sa nachádzalo na strane, ktorá bola kompletne pokrytá lepidlom. Tak som sa pre vás obetovala a teraz síce poznám ingrediencie, ale mám celý vrchnáčik špinavý od toho lepidla. Bŕŕ. Keby vás to zaujímalo, hlavné látky sú takmer rovnaké ako majú matné rúže od Rimmelu. Máme tam ricínový olej i vosk (CANDELILLA CERA). Trošku ma však zamrzelo, že nevidím žiadny vitamín. Ak však zoznam zložiek neklame, rúž obsahuje slnečnú clonu. Tú som nečakala, lebo výrobca to nikde nespomína, ale je to plus. Ak nechcete to zloženie podrobne študovať aj vy, potom tú nálepku radšej neodliepajte. Nejde to ľahko a potom budete musieť špekulovať, ako očistiť vrchnák i svoje prsty od toho lepidla (keby náhodou, skúste lieh s benzínom).

Test rúžu

Farba je intenzívna. Pritom na ruke je len slabá čiarka, lebo som vám chcela ukázať jemnosť náplne a nejako extra netlačila. Na perách rúž vyzerá presne tak, ako v tom kalíšku, o čom sa čochvíľa presvedčíte na vlastné oči. Rúž je jemný a krémový, má slabú vôňu pripomínajúcu vanilku, ale po tom, ako ho dáte na pery, nebudete chápať, čo sa s ním stalo. On tam pekne ostane, bude vidieť, ale prestane byť cítiť. Ako keby krém vsiakol. Ostane len farba, hydratácia a príjemný, nelepivý pocit. Ako keby som si pery natrela balzamom. Neviem, ako sa toto Dermacolu podarilo. Bežne si pri všetkých rúžoch stále musím otierať vrchnú peru o spodnú, ale teraz som normálne zabudla, že ho mám. Predstavte si, prišla som k zubárovi s namaľovanými perami. Až v kresle som si to uvedomila a narýchlo šúchala pery papierovou vreckovkou (a že prečo tí pacienti v čakárni tak na mňa pozerali :-p ). 

Poteší vás aj moje zistenie, že rúž sa dal zotrieť. Dokonca kompletne, čo sa u trvácnych rúžov obyčajne nestáva. Mám asi dva také, ktorých trvácnosť spočíva v tom, že keď nimi náhodou spravíte chybný ťah, môžete si od jedu trieskať hlavu o stôl. Ale tento je bezpečný. Tak, ako sa ním nalíčite, tak sa aj odlíčite. Kedykoľvek.

Odtieň číslo 10 je univerzálny, viac studený odtieň a teda bude pasovať väčšine Sloveniek
Na ruke sa lesk nezdá vôbec výrazný, ale na perách je všetko inak. Ako píše výrobca, rúž má jemný lesk a ja s tým súhlasím. Lesk sa po čase stratí, zato farba je trvácna. A vážne drží hodiny. Ranný čaj, dve sladké pečivá a on stále na perách. Toto by sa asi väčšine rúžov stať nemohlo. Pečivo väčšinou zotrie z pier všetko. Ani v tom značka Dermacol neklamala.

Pery sú hebké (aj po zotretí rúžu), ich vzhľad je celistvý (prípadné prasklinky rúž nezvýrazňuje), rozhodne sú dobre chránené a jemne hydratované, ale či aj regenerované, to si už netrúfam hovoriť.  Asi by som ho musela používať častejšie, aby som si to všimla. Ten obsiahnutý vosk a olej zasa až taká vitamínová bomba nie je. Ale určite aj tá ochrana prispieva k lepšej regenerácii.

Ospravedlňujem sa za tie škvrny na pokožke, ale rúž som testovala čerstvo po zahojení ekzému.
Moje hodnotenie rúžu: 

Textúra: stredne tuhá, krémová a jemná na dotyk 
Aplikácia: priemerná (naozaj nič ťažké, lebo rúž sa nerozmazáva a nerozpíja) 
Farebná sýtosť: 5 
Výdrž: výborná (4 a viac hodín bez problémov) 
Celková spokojnosť: 10 
Cena: necelé 4 EUR na stránke www.dermacol.sk, v obchodoch som zatiaľ cenu nepozerala


Grafické znázornenie hodnotenia podľa novej stupnice:
celkové hodnotenie - slovom
NAJLEPŠÍ Z NAJLEPŠÍCH
obal / prezentácia výrobku

efekt po nalíčení
účinnosť v dlhodobom horizonte
pigmentácia
pocit na perách
zloženie
pomer kvalita / cena
celkové hodnotenie


Takže čo dodať na záver? Takmer vo všetkých ohľadoch dostal rúž Lonlasting Lipstick maximálny počet bodov. A tá cena? Fakt smiešna. Mám ešte jeden lacnejší a trvácny rúž, ale ten spadá do tej spomínanej kategórie prísne zakázaných mylných ťahov, takže tento rúž od Dermacolu to jednoznačne vyhráva na celej čiare.
ZDIEĽAJTE:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za to, že ste si našli čas, prečítali článok a zanechali komentár k tejto téme. Vážim si to. ♥ Ostatných poprosím, aby mi sem nevkladali odkazy na Giveaway ani odkazy do e-shopov. Reklamy tu nechcem. Ďakujem.

Design: OddThemes | Nájdete na: Blogger Themes