Moje orientálne líčenie

Neviem, či sa vám moje aktuálne prestrojenie páči, ale povedala som si, že je čas zmeniť moju profilovú fotku na Facebooku, nech je sranda. Ale áno, so mnou šijú všetci čerti takmer v jednom kuse. :-) Som žena mnohých tvári a keď už môžem byť upírka, tak prečo nie aj orientálna tanečnica? Tak som vzala zopár nových kúskov, ktoré som vám ešte neukazovala na tomto blogu a trošku sa nechala uniesť.


Na zmenu ma nikto nenahováral, ale priznávam bez mučenia, že som sa nechala inšpirovať. Jedna fajn žienka (Zuzka) z nášho kurzu orientálnych tancov si na Facebook zvykne nahrávať rôzne obrázky a pár dní dozadu nahrala fotku krásnej ženy v sárí. Hneď sa mi v hlave rozsvietila žiarovka. Keď sa zmachlím a hodím na hlavu šatku, bude to dobrý motív aj na môj profil. A nie je to žiadne klamstvo. Ja fakt tancujem orientálne tance. Akurát nemám sárí. Však načo by mi bolo? Vydávať sa v ňom nebudem a ani strašiť turistov. :-)

 
Takže poďme pekne po poriadku.
 
Kamufláž a podklad

Trošku som musela nahodiť omietky na svoju tvár. Minulotýždňová sauna spravila môjmu telu dobre, ale všetok ten sajrajt vyliezol cez póry na chrbte a mojej tvári. Takže tvár po dlhšej dobe potrebovala farebne zjednotiť a prekryť niektoré hojace sa vyrážky. Milujem BB krém od Biodermy a ešte stále tvrdím, že jednoliatu farby najlepšie dosiahnem práve s ním. Takže ten som pekne natrela na celú tvár. Potom som drobné nerovnosti ešte prekryla gélovým mejkapom Match Perfection od Rimmelu. Žiaľ, ten už nekúpite, lebo sa nevyrába. Ja som si ho nakúpila do zásoby a šetrím si ho používaním ako korektor. Vyťahujem ho zo svojej poličky ako sviatosť oltárnu, lebo toto je jediný mejkap, ktorý zarovná všetko neviditeľne ako dobre vyhladená sadra zapláta dieru v stene. Na oči prišiel podklad - báza od Catrice (bude recenzia). Na obrázku vyzerá nedotknutá a nepoužívaná, ale zdanie klame. To len ja mám tendenciu každý povrch tak utľapkávať, že je rovný... (profesionálna deformácia, prosím pekne). Ale na moju obranu poviem, že to má aj svoj význam. Rovný povrch má menší obsah ako krivoľaký. Znamená to, že menšie množstvo je v styku so vzduchom a bude sa menej kaziť. BB krémy i mejkapy nanášam hubkou od Dermacolu (tá ružová vecička).


Celý výsledok zafixoval a zmatnil fixačný prášok takmer slonovinovej farby od Dermacolu (aj o ňom bude článok). Aby som nebola príliš bledá, líčka som si poprášila tvárenkou od Mary Kay. Myslím, že na fotke to vidieť celkom jasne.



Očné tiene

Dala som tiene z paletky značky Pupa Milano (tie najsvetlejšie) takmer na celý povrch oka. Prečo hnedé a potom šedé a čierne? Nuž vec sa má tak, že čierny tieň z paletky Color Riche od L'Oréal Paris má dosť jemné zrno a nie je perleťový, ale úplne matný. Aj s podkladom sa dosť ťažko rozotiera do stratena. Robí machuľky. Takže pre mňa najlepšia voľba bolo zmiešať ho s tieňom od Pupy a potom sa farebný prechod maskoval o niečo lepšie. Čierny tieň je na hornom viečku. Tvorí časť linky a rozotrela som ho smerom nahor k obočiu. Na zvyšku oka je šedý a biely tieň, pričom najsvetlejší je vo vnútornom kútiku a tesne pod obočím.


Očné linky gélové a ceruzky

Čierna linka malé oči robí úzkymi a teda som ju nedala na obe viečka, respektíve dala, ale nie na celé. Linku (Super Liner Gel Intenza - gélová) som nakreslila na horné viečko. Je úzka, smeruje od vnútorného kútika a pri vonkajšom sa skrúca mierne smerom nahor, čo uvidíte na detailnejšej fotke. Okolo linky som nakreslila čiernym tieňom spomínanú čiernu líniu.


Vnútorná linka je hnedá (zabudla som vám ju odfotiť, je to hnedá a vodeodolná Scandal Eyes linka), akurát pri vonkajšom kútiku je ešte kúsok čiernej gélovej. Spodné viečko som asi do polovice obtiahla striebornou linkou od Pupa Milano (ešte som o nej nepísala, ale aj to bude). Trošku z ceruzky som dala aj do vnútorného kútika pohyblivého viečka a rozotrela ju penovou špičkou, ktorú vidíte na opačnej strane ceruzky.


Obočie som dofarbila ceruzkou na obočie od Yves Rocher, aby bolo o niečo tmavšie, než obvykle. Bežne ho mávam svetlejšie.

Riasy a pery

Na riasy boli aplikované rovno dve riasenky. Aj na to som mala svoje dôvody. Riasenka Volume Accelerator z Rimmelu je najlepšia objemová riasenka, akú som kedy mala. Používam ju vždy a to aj vtedy, keď plánujem riasy predĺžiť. Najskôr dám objemovú, ktorá riasy rozčeše a opticky zahustí a potom urobím extra dĺžku. Na to sa mi najlepšie osvedčila False Lash Wings. S ňou sa výborne maľujú aj spodné riasy. To potvrdili viaceré dievčatá, ktorým som ju nechala vyskúšať.

 
Na očných viečkach je teraz lesk, ktorý je pomerne výrazný. Pery preto musím nalíčiť trošku triezvejšie. Žiadne nápadné farby ani trblietanie. Chcelo to nejakú prirodzenú farbu a nové masielko Soft Sensation Lipcolor Butter od Astoru mi prišlo vhod. To je, myslím, tak akurát.


A bolo vymaľované. :-) Potom som už chytila svoj starý náhrdelník a zavesila ho nad čelo ako takú korunu, či diadém, či ako sa tomu nadáva. Na ušiach mám náušnice s rovnakým dizajnom, lebo to bola súprava a na hlave šatku s obrubou. Na tejto poslednej fotke ma vidíte v šedom tričku, ale na profilovej fotke si môžete všimnúť čierny top lemovaný bielou výšivkou. Keď orient, tak orient. :-)


ZDIEĽAJTE:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za to, že ste si našli čas, prečítali článok a zanechali komentár k tejto téme. Vážim si to. ♥ Ostatných poprosím, aby mi sem nevkladali odkazy na Giveaway ani odkazy do e-shopov. Reklamy tu nechcem. Ďakujem.

Design: OddThemes | Nájdete na: Blogger Themes