Jannine: olej na odstránenie chĺpkov (pokračovanie)

Prírodný olej na odstránenie chĺpkov značky Jannine  a jeho obal
Pred časom som vám predstavila prírodný olej, s ktorým by malo byť odstránenie chĺpkov na ktorejkoľvek partii tela trvalé. Videli ste fotografie mojich nôh, ktoré zachytili presvedčivé výsledky testu oleja. Nebyť môjho strachu z depilácie tváre, už dávno sa tu vychvaľujem, aký je prírodný olej od Jannine fantastický na tvári. Strach sa však konečne poddal a ja prinášam pokračovanie. 

Predtým neexistovalo, aby som si tri týždne neoholila nohy. To, čo dorástlo, bolo vždy drsné ako strnisko a nebolo mi to príjemné. Drsné konce, ktoré ostávajú po holení, škriabu a vyrážajú aj spod nylonových pančúch. Aj preto si my, ženy, musíme holiť nohy. Nie len kvôli estetike, ale tiež pre ten hlúpy pocit. Ale teraz už žiletku do ruky nechytím. Nevezmem do úvahy ani depilačné krémy (depilačné krémy aj tak nie sú dobré, čo vám ukážem v budúcom článku). Má to dva dôvody. Prvý dôvod: Nechcem oslabovať účinok oleja. Ak používate olej a medzitým nohy holíte či depilujete chemickou depiláciou (krémy, peny), posilňujete už oslabené korienky a v podstate negujete všetky účinky oleja. Takže ak sa už do toho pustíte, zabudnite na holenie a chemickú depiláciu. 

Prírodný olej na odstránenie chĺpkov značky Jannine odfotený spolu s kytičkou vlčích makov - kvetu, ktorý je i symbol značky JannineDruhý dôvod: Ja chcem taktiež sledovať, čo sa deje na mojich nohách a ako olej učinkuje. Mať prehľad, koľko chĺpkov už zmizlo. Myslím tým samozrejme hustotu, rátať som ich nerátala. :-) No zatiaľ sa len potvrdzujú moje teórie i slová, ktoré sa píšu na stránke Jannine - ako sa pigment v chĺpkoch postupne zosvetľuje, vďaka prírodnému oleju chĺpky rastú stále svetlejšie a jemnejšie. Aj intervaly medzi epiláciou sa skracujú. Oplatí sa teda vytrpieť tú chvíľku.

Dokonca mám pocit, že mizne ešte jeden nepríjemný fenomén, ktorým je zarastanie chĺpkov. Ten, kto to nepozná, ide o efekt, kedy sa vyrastajúci chĺpok vytvorí akýsi oblúčik a špičkou sa zachytí v koži. Korienkom je potom pevne ukotvený vo svojom vačku a druhý koniec je jemne uchytený niekoľko milimetrov vedľa. Vy potom na koži vidíte také malé čiaročky. Niekomu sa toto deje aj pri holení, no väčšinou je to problém tých, čo epilujú. Môj epilátor má exfoliačnú hlavicu, ktorou kožný reliéf pred i po každom zákroku pekne vyhladím, avšak tie moje chĺpky si aj tak vždy urobia, čo chcú. Lenže toto zarastanie sa väčšinou týka len silných chĺpkov. Teda aspoň ja osobne som nikdy nevidela vrastený slabý chĺpok svetlej farby. A keďže používaním oleja na odstránenie chĺpkov sa hrúbka i pigment oslabuje, mierni sa aj zarastanie. To je viac ako fajn efekt a motivuje ma to používať olej ďalej. A keďže olej funguje, mám dobrý dôvod skúšať ho aj na iných partiách.

Nad perou je pokožka relatívne tenká a chĺpky sú jemné, teda by to mala byť bleskovka. Doteraz mi na rýchlu úpravu tváre stačila žiletka. Šmyk, šmyk a bolo. Teda... pravdu povediac, nestačila mi, ale ja som sa v zásade vyhýbala holeniu i trhaniu chĺpkov v okolí úst. Žiletku som do rúk vzala tak štyrikrát za život, keď sa mi vydávali kamarátky a ja som na ich svadbe chcela vyzerať bezchybne. Potom som už na depiláciu kašľala. Pár ľudí mi povedalo, že chĺpky nevidno a nech to neriešim. Tak som poslúchla a neriešila.

Keď sa mi však dostal do rúk olej na odstránenie chĺpkov, došlo mi, že by nebolo zlé nemať chĺpky na tvári vôbec. Čo aké drobné sú, s nalíčenými perami nevyzerajú dobre a keďže som blogerka, ktorá by fotky s takýmito "ozdobami" do sveta púšťať nemala, vždy som musela fotiť pery z väčšej diaľky a voliť menšiu kvalitu fotografií. Na tvári (rozumejte nad perou, na sánke a na spánkoch) ma teda chĺpky začali štvať len odkedy vlastním kozmetický blog a fotím svoj ksichtík zo všetkých strán.  No i potom nie a nie sa k depilácii odhodlať. Ja som totiž bojko a obávam sa všetkého, čo by mohlo čo len trošku bolieť. Asi skôr porodím dvojčatá, než prilepím pod nos pásik a strhnem ho celou silou. Ach jaj... :-) Ale niekde začať musím.

Testovanie na spánkoch a sánke

Nové krásne rúže na obzore (mám vo svojej zbierke pár nových prírastkov) ma motivovali, aby som zašla do obchodu kúpiť voskové pásiky a začala aspoň na sánke a pod uchom, že či to prežijem. Ak by som to prežila, tak by som v tom potom pokračovala. ;-) Zisťujem, že odliepanie voskových prúžkov síce nie je nič príjemné, no vydržať sa to dá. Na spánkoch to bolí viac, ale sánka bola celkom v pohode.
Olej na odstránenie chĺpkov značky Jannine sa vyznamenal. Ešte na prvej fotografii (všetky fotografie kliknutím zväčšíte na veľkosť s oveľa presnejšími detailami) vyzerám ako vlkolak. :-D Chĺpky síce neboli tvrdé, to len také páperie bolo, ale boli také dlhé, že pomaly pripomínali vlasy alebo (ešte horšie) kotlety. Bol najvyšší čas s nimi zatočiť. Takto človek nemôže chodiť do sveta a tie som veru stále holila.

Výsledok sa mi pozdáva. Ako chĺpky dorástli, všetky zmäkli a zmenili sa na svetlejšie. Posledná fotografia vznikla po troch mesiacoch, pričom depilovala som len dvakrát. Prvý krát a potom o mesiac. Najbližšie asi ešte nejaké dorastú, no rátam, že budú ešte svetlejšie a ešte nenápadnejšie. Ako aj tie na nohách. Už sa teším, až budú definitívne preč. :-)


pred testompočas testumomentálny stav
Pred testom oleja na odstránenie chĺpkov boli chĺpky v oblasti spánkov a sánky veľmi tmavé.Počas testu oleja na odstránenie chĺpkov chĺpky v oblasti spánkov a sánky zosvetleli, pričom podstatne zjemneli.Po teste oleja na odstránenie chĺpkov chĺpky v oblasti spánkov zosvetleli + zjemneli a tie na sánke takmer zmizli.

Testovanie pod a nad perou
 
Prvý úspech ma posmelil, aby som sa osmelila viac. Keďže som svoje "fúzy" nad perou oholila maximálne 4x v živote, sú ešte lepším kandidátom na test tohto bylinkového oleja. Konečne som pristúpila k činu a splnila svoju misiu s depilačným prúžkom a olejom, ktorý údajne najrýchlejšie zaberá práve na často neholených partiách. To teda nebolo príjemné šklbanie. Kým som strhla ten prúžok, prežehnala som sa a pozatvárala všetky dvere, nech krikom nevydesím rodičov. :-D

Môj prvý pokus s depiláciou oblasti v okolí pier, hlavne nad perou, prebehol začiatkom mája. Vosk na pásiku značky Joanna však bol asi príliš tekutý, alebo čosi s ním bolo v neporiadku, alebo som málo šklbla, pretože všetky chĺpky ostali na svojom pôvodnom mieste. To ma dosť odradilo, však to bolí ako ďas. Nechápem, ako si niekto môže dať voskom depilovať oblasť bikín. Ja by som asi liezla po plafóne. :-) Ale dala som šancu pásiku Veet od kamarátky. Dopadlo to rovnako. Ani ten nič nevytrhol. Asi o týždeň som si povedala, že neexistuje, aby boli všetky depilačné voskové prúžky rovnako zlé a skúsila inú taktiku. Nahrievala som prúžok trením v rukách trošku menej a kratšie, než sa písalo v návode. Vosk ostal tuhší a tak bolo šklbnutie o 70% úspešnejšie. Vytrhlo takmer všetky chĺpky, okrem tých najjemnejších, ale tie až tak vidieť nebolo, tak som natrela pokožku olejom prvý krát a ostatné neriešila (ako vždy :-p).

Opäť nastalo zlepšenie. Na prvej fotografii (všetky fotografie sa kliknutím zväčša) moje pery nevyzerajú bohvieako. Budete mi musieť odpustiť tie našpúlené pery, ale musela som v rámci zachovania dobrej viditeľnosti všetkých tých "ozdôb" okolo pier použiť túto fotografiu. Na tých ostatných fotkách chĺpky nebolo až tak vidieť.  Aj tieto fotografie si môžete kliknutím zobraziť vo väčšej veľkosti.
pred testom
Pery sú obkolesené drobnými chĺpkami, ktoré sa chystám depilovať voskovým prúžkom.
po depilácii
Po prvom pokuse chĺpky ostali / dorástli len okolo kútikov úst. Zrejme neboli dobre depilované.
momentálny stav
Momentálne okolo mojich pier nevidno žiadne chĺpky. Všetky boli depilované, natreté prírodným olejom a zatiaľ nedorástli.

Druhú fotografiu som spravila s odstupom dvoch týždňov. Nad kútikmi i pod spodnou perou môžete vidieť chĺpky (to kvôli tomu nepodarenému vytrhnutiu), ale efekt vyzerá podstatne lepšie. Bolo to cítiť i na dotyk. Pokožka bola jemnejšia.

Posledná fotografia pier vznikla po mesiaci, čiže štyri týždne od prvého (čiastočne úspešného) a dva týždne od druhého úspešného pokusu o depiláciu. Chĺpky nevidieť a podobne ako s tými na spánkoch, aj tieto oslabili. Možno ešte budem potrebovať jednu či dve aplikácie oleja a neteším sa na ďalšie trhanie, ale som predsa dáma a dámy by mali pre krásu niečo vydržať. Nechcem vyzerať ako "ujko Veronika". Hádam ani nebudem, lebo už teraz ich je tých chĺpkov menej. Konečne môžem urobiť fotky svojej zbierky rúžov a fotiť rúže na sebe. Mám rúžov i leskov veľa a aj ich nosím, no urobiť fotografiu z blízka a dať ju na blog, to chce (ako vidíte na fotke vyššie) dokonalé pery i pokožku okolo nich. 

Po prvom použití oleja rastú chĺpky pomalšie a trvá to, kým sa ukážu. S tým by ste mali rátať a ono je to vlastne potešujúce. Aspoň nemusíte depilovať. :-) Potom začnú chĺpky vyrastať a môže sa vám zdať, že ich je viac, ale ono to tak nie je. Depiláciou totiž nikdy nevytrhnete všetky chĺpky a ony tam teda stále sú a aj budú, kým úplne nezlikvidujete pigment v nich, vďaka ktorému jestvujú. Potom už budete mať svätý pokoj. Ale to som už písala v prvej časti článku, kde si o tom môžete niečo prečítať.

Môj názor na olej na odstránenie chĺpkov od značky Jannine sa nemení. Hoci plocha, ktorú ním natieram, nie je taká malá, míňa sa (ako všetky oleje) pomaly. Ešte stále používam len prvé balenie a s používaním neprestanem, až kým neželané chĺpky úplne nezmiznú a môj nepriateľ - epilátor - sa stratí z môjho života. :-) Ja pevne verím, že i to príde. ;-)
ZDIEĽAJTE:

1 komentár :

  1. Prečítala som si Váš článok,mám však jednu otázku . Funguje aj u žien na brade? Stačí to len natierať a trhať pinzetou?

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za to, že ste si našli čas, prečítali článok a zanechali komentár k tejto téme. Vážim si to. ♥ Ostatných poprosím, aby mi sem nevkladali odkazy na Giveaway ani odkazy do e-shopov. Reklamy tu nechcem. Ďakujem.

Design: OddThemes | Nájdete na: Blogger Themes