Kozmetický súboj: rúže Astor (Color Sensation vs. Color Last)

 Kozmetický súboj: rúže Astor (Color Sensation vs. Color Last)

Mám rada rúže. Môžem povedať, že ich mám doma dosť, len tá škoda, že ich nemám kam nosiť, lebo momentálne nechodím veľmi medzi ľudí. Medzi mojimi farbami prevládajú väčšinou ružové, béžové a hnedé odtiene. Nájde sa aj zopár červených, ale na tie musím z postele vstať správnou nohou. Dnes si dva z mojich rúžov porovnáme. :-) 

Stále hľadám nové farby, ktoré by sa mi hodili a neváham ísť aj do odvážnejších. Len sa dlhšie na ne odhodlávam, pretože ako som nedávno zistila, nie som letný typ. Žiarivé farby mi idú viac než tie tlmené. Takže dnes si to vyskúšame na jednom líčení, rôznych farbách a druhoch rúžov a keďže ide o kozmetický súboj, porovnám kvality produktov.

Soft Sensation Vitamin & Collagen 
Lipstick (ten biely)
Heidi Color Last VIP Lipstick 
(rúž v čiernom obale) 
Tento rúž nie je najnovší a v obchodoch ho už v presne tejto verzii nekúpite. Jedine ak v eshopoch, kde možno nepredávajú nové rúže s názvom Soft Sensation Color & Care Lipstick, ale majú práve tieto staršie. Podotýkam však, že zloženie starej i novej verzie obsahuje tie isté účinné látky, akurát novinka je (podľa toho, čo som videla a skúšala) viac krémová. Obidva rúže sú približne rovnako pigmentované, majú podobný lesk.
Rúž na prvý pohľad vyzerá byť matný, najmä na horšom svetle sa tak javí, ale zdanie klame. V skutočnosti má i tento rúž jemný lesk, nie však až taký perleťový ako rúž Soft Sensation. Predáva sa len v pár odtieňoch a značka ich nemala roztriedené na teplé, studené a neutrálne (béžové a hnedé), ale všetky farby sú krásne, žiarivé a intenzívne. Môžem povedať, že sú to také evergreeny.
Textúra tohto rúžu je krémovo-vosková a vôňa i chuť príjemná. Ja osobne milujem Astor rúže práve preto, že vo mne neevokujú žiadne jedlo ani nápoj. Nemám teda potrebu oblizovať svoje pery. Keby boli ovocné, nevydržia u mňa nič.
Tento rúž je úplne navlas rovnako tuhý, tiež je krémovo-voskový a ľahko sa aplikuje, no jeho vôňa je trošku iná. Príde mi krajšia, taká viac svieža, ale ani táto nepripomína jedlo, ale kozmetický produkt, preto mi absolútne neprekáža. 
Rúž Soft Sensation má perleťový lesk a výborné krytie. Jeho výhodou je práve ten lesk, pretože sa pomerne ľahko aplikuje. U týchto lesklých rúžov sa nemusíte tak báť kontúr. Pigment nezalezie do pórov a tak chybný ťah ľahko opravíte.
Rúž Color Last VIP má lesk jemnejší, ešte vyššie krytie, no práve preto by ste pri výraznejších odtieňoch mali vždy používať štetec alebo kontúrovaciu ceruzku. Tu vás nepresnosť môže vyjsť draho. Treba mať naň čas a pohrať sa s ním, ak máte byť kočka.
Až začne rúž Soft Sensation miznúť z pier, nejako extra to nepostrehnete. Perleť drží na perách dobre, takže stále na nich čosi ostáva. Ak aj neostane veľa farby, tak z trblietavých čiastočiek veľa neubudne. Líčenie nemusíte tak často naprávať. Výdrž je 3 - 4 hodín.
Keď mizne rúž Color Last VIP, tak to vidieť oveľa viac. Oveľa viac vidieť i to, keď sa s ním nalíčite len tak ledabolo. Pery treba poriadne pripraviť a možno aj zmatniť púdrom, pretože pigment na vlhké pery (najmä na vnútornej strane) až tak dobre nepriliehaVýdrž je 3 - 4 hodín.
Farby Soft Sensation majú náchylnosť niekedy blednúť alebo strácať jas. Niektoré odtiene na perách ukážu úplne inak, než by sa mohlo zdať podľa toho, čo vidíte v obale. Produkt sa zdá byť staroružový, no na perách sa zmení na teplejší odtieň.
Farby Color Last VIP sú presne také, ako ich vidíte na webe a ako sa vám javia, keď sa na produkt pozriete. Ak máte ružový rúž v studenej ružovej, tak aj po nanesení bude presne taký. Farby sú intenzívne a stále, k čomu im pomáhajú pomleté polodrahokamy.
Soft Sensation rúž je v rozmaznávaní pier odborník. Nielenže obsahuje vitamín A, C a E, ale tiež mu nechýba kolagén, oligopeptidy (ktoré pôsobia na vyhladenie povrchu) a hyaluronát sodný, ktorý drží pery dobre hydratované po dlhú dobu. 
Color Last VIP taktiež obsahuje vitamíny, ale chýba mu vitamín C, kolagén i tie peptidy. Ani hydratačný hyaluronát nemá. Nemôžem však povedať, že by vysušoval. Je v ňom dostatok emoliencií, ktoré pery udržia chránené pred stratou vlhkosti. Len tú vlhkosť nedodá.
Kompozícia Soft Sensation patrí k tým komplikovanejším. Rúž je dosť konzervovaný parabénmi. To však vyriešila nová verzia. Nový Soft Sensation síce upustil od prírodných voskov a prešiel na stálejšie syntetické zložky, no zato vynechal parabény a pridal steroly z granátového jablka. 
Color Last VIP má úplne rovnaký voskový základ a len jeden druh parabénu vo vyššej koncentrácii. Nepotrebuje parabénov priveľa. Na konzervovanie využíva látky vyrobené z éterických olejov. Otázka je, čo ten rúž bude robiť v lete. Mne síce problém nespôsobujú, ale niekomu by mohli.
Odtieň 330 Caribico, z nových sa mu blížia
Peachy Pink 103 alebo Beige Coquette 604
Na fotografii vidíte vyobrazený odtieň 005 Arty


Čo sa týka pohodlia pri používaní, viac sa mi páči rúž Soft Sensation. Nosím ho so sebou takmer všade a už som naň taká zvyknutá, že som schopná sa ním nalíčiť aj bez pomoci zrkadielka. Odtieňom sa mi však viac hodí Color Last VIP z kolekcie Heidi. Je to presne taký studený a žiarivý odtieň, ktorý pristane k tónu mojej pleti. Farba je úžasná, len škoda, že sa s ním musím vždy tak hrať. Bez štetca a púdru sa mi s ním pracovať nedá. Viac by sa mi pozdával, keby k pokožke priliehal o čosi lepšie. Súboj teda vyhráva rúž Color Sensation.
ZDIEĽAJTE:

1 komentár :

  1. Mne sa teda na Tebe viac páči Color Last VIP. Ale chápem, že je to o nálade. Milujem výrazné odtiene rúžu, ale málokedy takto vyjdem aj na ulicu.o)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za to, že ste si našli čas, prečítali článok a zanechali komentár k tejto téme. Vážim si to. ♥ Ostatných poprosím, aby mi sem nevkladali odkazy na Giveaway ani odkazy do e-shopov. Reklamy tu nechcem. Ďakujem.

Design: OddThemes | Nájdete na: Blogger Themes