Rimmel London: moje nové a obľúbené produkty

 Rimmel London: moje nové a obľúbené produkty

Uplynulé mesiace priniesla značka Rimmel London na Slovensko a do Čiech niekoľko nových produktov. Ich príchod nesprevádzalo žiadne veľké promo na úvodnej stránke, takže keby si blogerky medzi sebou nešírili správičky a keby sme ten posledný produkt - set na obočie - nakoniec nedostali na otestovanie, zrejme sa o nich ani nedozvieme. Ja však o nejakých viem a keď viem, tak aj napíšem. ;-)


Značka sa momentálne viac zameriava na propagáciu nových balzamov na pery Keep Calm a dvojkrokové rúže Provocalips, ktoré ma však vôbec nelákajú. Keep Calm mi propomína Baby Lips od Maybelline a farby Provocalips sú presne také, aké už vo svojej zbierke mám, ale nad tými možno ešte pouvažujem... uvidíme. Dnes predstavím radšej to, o čom sa ešte toľko nepopísalo.

Scandal Eyes Shadow Stick

Začala by som očnými tieňmi Scandal Eyes. Tieto nie sú novinkou. Elektronické obchody ich dopratali k nám už v januári minulého roka, len oficiálne do kamenných obchodov došli o čosi neskôr. Doma už mám zelenú (Gossip Green) a momentálne vo výpredajoch nájdete aj krásnu fialovú (Paranoid Purple). 



Ako ste mohli vidieť v modro-fialovom blues líčení, dá sa s ňou s prehľadom nakresliť aj očná linka. Maľuje súvislo a výborne drží na pokožke. Pracuje sa s ňou úplne ľahúčko, pretože sa dobre natiera i rozotiera dostratena. Zvládnete to i prstom. Z viečka mizne postupne a nenápadne. 

Svojou textúrou mi pripomínajú tiene Astor 24H Perfect Stay. S týmto ceruzkovým tieňom ich tiež používam, pretože sa pekne spoja. Avšak ceruzka Astor je o čosi tuhšia než Rimmel. Rimmel Scandal Eyes sa v teple rozmazáva, čo je tiež dôvod, prečo sa tak ľahko rozotiera prstom a prečo odchádza o čosi rýchlejšie než tiene Astor. V teple si radšej farbičku zafixujte nejakým silikónovým primerom, alebo dajte navrch nejaký práškový púder. A strúhajte ju jedine dobre ostrým strúhadlom. V tomto je žiaľ rovnaká ako linky Scandal Eyes. Aj na ne potrebujete poriadne ostré strúhadlo, inak máte smolu.

Body beriem za prezentáciu a za to strúhanie. 24 hodín teda nevydrží ani náhodou a na tej ceruzke sa to píše. Ani na oficiálnych stránkach sa o tieňoch bohviečo nedozviete. 


Moje hodnotenie tieňov Scandal Eyes:


Textúra: stredne tuhá, taká krémovo-vosková až mazľavá v teple, ľahko rozotierateľné tiene
Schopnosť priľnúť: 4
Aplikácia: 4 - veľmi jednoduchá, vytieňujete hoci i prstom, no strúha sa horšie
Farebná sýtosť: 4 (farbia intenzívne, keď robíte linku, no na viečku potrebujete silnejší nános, ak chcete silnú a takú sýtu farbu)
Výdrž: aj bez podkladu výborná (10 > hodín, v teple ledva 8)
Celková spokojnosť: 8
Cena: na internete do 4 EUR za 3,25g (Elnino.sk má najdrahšiu za 3,65 EUR), v drogérii sa ceny pohybujú okolo 6 EUR, pokiaľ nie sú v akcii

celkové hodnotenie - slovom  VÝBORNÉ
obal / prezentácia výrobkuhttp://nd06.jxs.cz/647/707/c74113a017_92820934_o2.jpg
ľahkosť používania
http://nd06.jxs.cz/647/707/c74113a017_92820934_o2.jpg
okamžitý efekt
výdrž
zmývateľnosť
pigmentáciahttp://nd06.jxs.cz/647/707/c74113a017_92820934_o2.jpg
pomer kvalita / cenahttp://nd06.jxs.cz/647/707/c74113a017_92820934_o2.jpg
celkové hodnoteniehttp://nd06.jxs.cz/647/707/c74113a017_92820934_o2.jpg

Exaggerate Eye Definer

Pokračujme očnou linkou Exaggerate. V čase, keď sa na jeseň roku 2012 objavili u nás, bolo len 5 farieb: čierna (Noir), hnedá (Sable), o čosi svetlejšia hnedá (Rich Brown), tmavomodrá (Deep Ocean), smaragdová zelená (Emerald Sparkle). 

V novembri 2014 bola na Facebooku fotografia, kde sa písalo, že v ponuke je 6 nových odtieňov. Podľa všetkého je to táto nová béžová (In The Nude), ďalej tmavá čierna (Blackest Black), šedá (Starlit Black), sivá (Earl Grey), slivková (Ripe Plum) a modrá (Aqua Sparkle). 

očné linky Exaggerate - Deep Ocean, In The Nude, Sable, Emerald Sparkle
Z novších odtieňov som si zaobstarala béžovú podľa vzoru Lukáša Kimličku, ktorý ju tiež používal. A ani sa mu nečudujem, lebo tieto tužky sú perfektné. Netreba nimi tlačiť, dobre píšu, majú svoj aplikátor na rozotieranie a ešte i strúhadlo je zabudované. Vytiahnete ten čierny konček s aplikátorom a strúhate. S béžovou si robím spodnú vnútornú linku. Opticky zväčšuje oči. Ale skvelé sú aj ako klasické linky. Dobre na ne chytajú i práškové očné tiene a dokonca sú vodeodolné. Ale odlíčiť idú bez problémov aj napriek tomu, to sa nemusíte báť. Čistou vodou nie, ale odličovač alebo micelárna ich zvládne odlíčiť.


Moje hodnotenie ceruziek Exaggerate:

Textúra / konzistencia: ľahká (ľahko kĺže po viečku a necháva súvislú čiaru, netreba tlačiť)
Aplikácia: veľmi jednoduchá, super je i ten koniec so špongiovým aplikátorom a strúhadlom
Farebná sýtosť: 5 (úplne všetky nechávajú intenzívne farebné linky a majú super krytie)
Výdrž: na ceruzku výborná (10 a pokojne aj viac hodín, pretože je vodeodolná a čo výrobca sľúbil, to aj bolo dodržané - sľuboval 10 hodín)
Celková spokojnosť: 10
Cena: cca okolo tých 6 EUR, no na Elnino.sk sú všetky linky za 2,77 EUR

celkové hodnotenie - slovom  NAJLEPŠIE Z NAJLEPŠÍCH
obal / prezentácia výrobku
aplikácia
okamžitý efekt
výdrž
zmývateľnosť
pigmentácia
pomer kvalita / cena
celkové hodnotenie

Momentálne prichádzajú na trh aj tri nové ceruzky s názvom Exaggerate Smoke´ N Shine, ktoré majú byť ešte trošku lesklejšie a rovnako ako staré, i tieto sa budú dať rozmazávať, čím vytvoríte tzv. dymový efekt.

Brow This Way Set na úpravu obočia

V sete Brow This Way je všetko, čo potrebujete, ak potrebujete narýchlo upraviť svoje obočie, ale nemáte čas sa hrať s pinzetou. Poznáte tú situáciu. Idete na kávu s kamarátkou, máte asi 15 minút na to, aby ste sa obliekli i namaľovali a všimnete si tie dva zarastené oblúky, čo nad vašimi očami svietia ako výkričníky. Tie minúty vám sotva postačia na oblečenie a základné líčenie (neviem ako vám, ale mne to obliekanie vždy trvá), takže vezmete do ruky tento set a vybavené.

Set obsahuje vosk a púder, žiaľ, momentálne je na Slovensku i v Čechách dostupný len tmavší (003 Dark Brown). Vosk je tuhý asi ako téglikové balzamy na pery. Púder je jemný a veľmi ľahko sa naberá, ale trošku práši.


Vpravo vosk, vľavo púder
V balení sú tiež pomôcky, ktorými sa vosk a púder nanášajú. Je tam obojstranný štetec a kefka v štýle špirálky na riasenku. Kým bude set nový a štetec málo používaný, pravdepodobne budete vedieť, ktorou stranou ste aplikovali vosk a ktorou púder. No neskôr budú obe strany vyzerať rovnako a určite by ste nechceli znečistiť púder voskom. Moja kamarátka mala podobný set od inej značky a púder jej od vosku stvrdol tak, že ho nemohla potom používať. Ja som si teda na jednu stranu štetca nalepila takú maličkú nálepku, aby som vedela, že tou stranou naberám len vosk.

A takto hrozne vyzeralo moje obočie v čase prvého testu sady. Pinzeta by sa mu zišla.


Začala som teda voskom. Nabrala som vosk na štetec, natrela rovnomerne na obočie. Vosk obočiu prepožičal farbu, pretože i on sám je farebný. Keďže vosk bude obočie fixovať, mali by ste ho učesať do nejakého tvaru, v ktorom potom ostane. Priloženou kefkou som ho začesala smerom dovnútra, aby vyzeralo užšie a hlavne pravidelnejšie. Vpravo vidíte ešte neupravené obočie.


 
Teraz prišiel čas naniesť púder. Obočie by síce bolo pekné i s voskom, no púder dáva obočiu inú štruktúru a ono potom pôsobí ešte hustejšie. V čase potreby by sa dal použiť i ako očný tieň.



Pri fotení posledného záberu som sa už trošku primaľovala. Tento set necháva obočie tmavé a to naozaj vyzeralo čudne pri nenalíčených očiach. Tak som trošku zvýraznila i riasy a dala trošku očného tieňa. Spodná linka je mimochodom namaľovaná ceruzkami Exaggerate. Vnútorná béžovou, vonkajšia hnedou. Výsledok sa mi páči. Obočie vyzerá byť husté a upravené. Tých pár chĺpkov niekde pomimo nevadí ani trošku, pretože pohľad upúta to, čo som zvýraznila voskom a púdrom. Podľa mňa je tento set super vec.


Moje hodnotenie setu Brow This Way:

Textúra: dvojaká - mäkký vosk a klasický jemný púder, ktorý však práši trošku
Aplikácia: nízka obtiažnosť - ak nie ste vyslovene tmavý typ, začnite radšej s menšími množstvami vosku a púdru, lebo ľahko to preženiete, ale inak sa s ním robí ľahúčko
Farebná sýtosť: 5, ale upozorňujem, že treba najskôr vyskúšať tester
Výdrž: výborná (12 a viac hodín, podľa okolností, ja som mala farebné obočie i na druhý deň k večeru, ale to som ho zámerne neodličovala, lebo som chcela vedieť, koľko to vydrží)
Celková spokojnosť: 10 
Cena: okolo 5 - 6 EUR v obchodoch, ale ja ho mám z Elnino.sk za smiešnu sumu 2,88 EUR

celkové hodnotenie - slovom  VÝBORNÁ
obal / prezentácia výrobkuhttp://nd06.jxs.cz/647/707/c74113a017_92820934_o2.jpg
kefkahttp://nd06.jxs.cz/647/707/c74113a017_92820934_o2.jpg
náročnosť aplikáciehttp://nd06.jxs.cz/478/151/e1bfd40f60_92820933_o2.jpg
výdrž vs. vodeodolnosťhttp://nd06.jxs.cz/647/707/c74113a017_92820934_o2.jpg
farebná variabilita
pigmentácia
pomer kvalita / cena
celkové hodnoteniehttp://nd06.jxs.cz/647/707/c74113a017_92820934_o2.jpg

Tento produkt som dostala na testovanie. Prišiel mi len týždeň po tom, ako som si ho objednala cez internet. Takže teraz mám doma dva a samozrejme v rovnakých odtieňoch, keďže iné v ponuke nie sú aj tak. :-) Ale nevadí, lebo set je vynikajúci a myslím, že ho budem používať bežne.

Páčia sa vám tieto tri produkty? Tiež ich tak milujete ako ja, či s nimi máte nejaké skúsenosti?
ZDIEĽAJTE:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za to, že ste si našli čas, prečítali článok a zanechali komentár k tejto téme. Vážim si to. ♥ Ostatných poprosím, aby mi sem nevkladali odkazy na Giveaway ani odkazy do e-shopov. Reklamy tu nechcem. Ďakujem.

Design: OddThemes | Nájdete na: Blogger Themes