Makeup Revolution: Protection Palette a štetce

Makeup Revolution: Protection Palette a štetce


Popravde, neuvažovala som, že dvakrát po sebe takto zariskujem a objednám si niečo naslepo. Ešte štetce, na tých hádam ani nie je čo pokaziť. Vždy sa nejako využijú. Ale keby mi nesadla paletka korektorov, to by ma mrzelo. Prečo som vlastne uskutočnila túto objednávku?

Paletka očných tieňov Iconic 2 (vpravo hore), ktorú od tejto značky mám a ktorú nájdete v budúcom článku, má úplne jednoduché zloženie, ale strašne som ju chcela skúsiť už len pre tú podobnosť s paletkou Naked 2. V e-shope Makeup Revolution som si ju bola obzerať viackrát. Lenže poznáte to... ak nemáte v pláne objednávať nič iné, tak platiť poštovné len pre jednu paletku, to je hlúposť. Takže preto ju mám z Elnino.sk, kde som si spolu s ňou a inými vecami objednala aj svoju YSL paletku. Nová paletka Makeup Revolution sa mi zapáčila veľmi preveľmi, značka si tak získala moju dôveru a dala som jej v duchu šancu, že ak ma niečo z ďalších produktov tejto značky nadchne a bude toho viac, už si to možno objednám priamo cez ich e-shop.

A potom prišiel posledný zážitok so stipplingovým štetcom, na ktorý čakám už od septembra a po ktorý som sa asi po dvadsiaty prvý krát prehnala do obchodov zbytočne aj napriek uisteniu, že sú na 100% skladom. Boli zasa, ako vždy doteraz, vypredané a všade. Isteže, mohla som si objednať ELF, alebo aj nejakú inú značku, ale mne šlo o štetce Ebelin, lebo tú značku mám rada. Chcela som od nej aj štetec na mejkap a na tiene. Navyše v Žiline sú až 4 drogérie DM, tak čo by som niekde platila poštovné a kupovala mačku vo vreci, keď v obchode si ich môžem obzrieť zblízka? Radšej sa prejdem po meste od jedného obchodu k druhému. Aspoň schudnem. :-) Na ten Ebelin mám však buď strašnú smolu, alebo sú moje vysnívané štetce nejaký druh podpultového tovaru a predávajú sa len dobrým známym. Som trpezlivá, ale aj moja trpezlivosť má hranice. Začala som teda googliť a ukázalo mi stránky Makeup Revolution. Mali aktuálne akciu, že pri objednávke nad 19 EUR je poštovné zadarmo. Takže som hodila do košíka dva štetce. Ešte mi ale chýbalo 10 EUR a do oka mi padli paletky korektorov. Ďalšie googlenie a šmejdenie po blogoch, ako vyzerajú korektory na pleti. Keď som paletku Light/Medium zbadala nafotenú na možno 15 zahraničných blogoch, dostatočne sa uistila čítaním článkov, že nie je žltá a ani ružová, riskla som to, hodila ju do košíka, zaplatila a mala poštovné zadarmo.

Stipplingový štetec 

Raz mi už prišiel namiesto stipplingového štetca obyčajný (to v inom obchode), tentokrát došiel správny štetec. Správny stipplingový štetec je dvojvrstvový a má štetinky rôznej dĺžky a väčšinou i farby. Vyzerá riedko, no keď odhrniete jednu vrstvu, vidíte, že je pod ňou štetec hustejší a štetinky sú kratšie. Ak vlákna rozprestriete, vyzerá ako taký dikobraz, no nemá byť zaguľatený, ale sploštený, aby naraz "vybodkoval" veľkú plochu. Čo vyplýva z obrázkov, štetec F103 od Makeup Revolution London je v poriadku.


V čom sa stippling líši od obyčajných štetcov? Robí s mejkapmi airbrush efekt, preto musí byť dvojvrstvový a nie príliš hustý. Aj ten najpodradnejší a nejmenej prirodzený mejkap môže vyzerať pekne a prirodzene, lebo ho tým štetcom do pokožky pekne vpravíte. "Stipple" znamená "bodkovať", takže s ním budete robiť také bodky. Pracné, ale účinné. Takže heuréka, konečne mám svoj prvý stipplingový štetec a som šťastná ako blcha. :-) Nemám ho s čím porovnávať, keďže som zatiaľ žiadny iný nemala, ale pracuje sa mi s ním dobre. Vlákna neodpadávajú, nie sú tvrdé a bez problémov ich viem vyčistiť. 

Štetec na kontúrovanie

Skosený kontúrovací a blendovací štetec som chcela kvôli tieňovaniu na hranách a priehlbinách oka. Nemám práve veľké oči a vždy nejaký tieň nanášam na celé viečko, ale hrať sa musím i s kontúrami, aby som oči opticky od seba oddialila a zväčšila. Teda potrebujem štetec, ktorý bude mať dostatočne širokú plochu, ale bude zároveň aj dosť plochý a dosť špicatý na konci, aby sa ním dali maľovať detaily. A dosť pevný, aby sa ním dalo aj pritlačiť a nabrať tieň, ktorý je lisovaný pevnejšie. To tento štetec spĺňa.


Štetec E102 je primerane tuhý, primerane hustý, má úplne super ostrú a špicatú hranu a rozotieranie i naberanie tuhších tieňov je s ním hračka. A keďže aj jeho plocha patrí k rozumne veľkým, mám ho ako super univerzálny štetec. Môžem ním natierať, blendovať a aj robiť detaily. Vlákna sú syntetické, ale zasa nie také pevné, že by ma škriabali. Pre moje potreby super štetec. Jeden z najlepších, aké momentálne mám.

Na štetce nemám na tomto blogu motýlikový systém hodnotenia. Môžem však prehlásiť, že s týmito sa mi robí veľmi dobre a nemuselo pre ne trpieť ani žiadne zvieratko. Dokonca vyzerajú, že aj čosi vydržia. Zatiaľ z nich nič nepadalo a všetko drží pokope. Za mňa ÁNO.

Paletka Protection Palette

Paletka ma nadchla najviac. Táto už nemá taký pocitovo krehké púzdro ako majú tiene a prišla zabalená v kartónovom obale, takže nevyzerá, že by sa mala každú chvíľku poškriabať alebo nebodaj rozpadnúť. Iste, na odtlačky prstov ideálna plocha, ale to ma netrápi. :-) Čo tam po tom? 


Na opačnej strane škatuľky je nakreslené, na čo sa ktoré políčka s obsahom používajú, keby ste si to náhodou podľa farieb nedomysleli. :-) Ale tak existujú aj nedomýšľavé dámy a tento návod na obale vyzerá sympaticky. :-)


Prekvapilo ma vnútro. Tam teda toho je požehnane. Sú v nej tri korektory (po 3,5g), ďalej púder (7,2g) a potom bronzer, tvárenka a highlighter (všetky po 4g). Paletka je vcelku veľká a vo vnútri nemá štetec (načo aj), tie si máte kúpiť samostatne, ako ja. ;-D Ale má aspoň zrkadlo a keby ste tak strašne potrebovali rýchlo rýchlo naniesť niečo z toho, prstami sa to v čase núdze dá. Nič z obsahu nepráši tak šialene, že by ste to nezvládli. A to zrkadlo je veľké, čo je špica. Milujem paletky s veľkými zrkadlami.


Keď som tie farbičky videla na vlastné oči, radosť preveľká. Bronzer sa mi zapáčil. To môže byť. Takýto tmavý ešte nemám. Takúto tvárenku tiež zatiaľ nemám. Je to taká staroružová farba, ktorá by mi celkom mohla pasovať. Highlighter v takejto forme nemám. Na zvýraznenie používam očný tieň, prípadne korektor so zafírovými pigmentami, takže tomuto som tiež rada. Púder sa na prvý pohľad javí ako svetlý a ja ako tmavá, no fakticky mávam s púdrami problémy, lebo väčšinou práve bývajú pre mňa príliš tmavé. Jeden svetlejší ma nezabije. A korektory? Po priložení ruky vyzerajú farebne tak na mňa. Takže rovno ideme teda skúšať, nech vidíte, ako je to s nimi v reáli.

Korektory


Keby som si vyberala korektor v drogérii a špekulovala nad ním tri hodiny ako hodinársky učeň, tak si nevyberiem lepší ako sú tieto. A to som ho vyberala podľa fotiek na blogu a uisťovania blogeriek, že ide o béžové tóny bez výrazných stôp žltej či ružových odleskov. Mala som z pekla šťastie, že blogerky neklamali o paletke Light/Medium. Tieto korektory mi sadli ako "zadok na šerbeľ". Toto je prosím pekne hrubá vrstva korektorov, čo vidíte. Ony tak krásne splývajú s pokožkou, že urobila by som jeden pohyb ruky a tak ich rozotriem, že ani nebudete vidieť, kde končí bledý, kde stredný a kde tmavý. Geniálne. 

Sú bez silikónov a výhradne na báze minerálnych olejov (tekutý parafín - PARAFFINUM LIQUIDUM, parafín - PARAFFINUM) a málo silikónu, čo je ich výhoda. Nepustia kožný maz k farbivu a udržia tak nedostatky dobre prekryté na dlhú dobu. Schnú a finišujú však trošku rýchlejšie, lebo majú v sebe vosky (ozokerit - OZOKERITE a včelí vosk - BEESWAX), takže pracujte šikovne a nezašívajte sa. Z toho tiež vyplýva varovanie - používať na dobre vyčistenú pleť, ale to je hádam jasné! 

Svetlý použijem na kruhy pod očami. Všetky majú v sebe sľudu (MICA), takže odrážajú svetlo a odpútajú pozornosť od nedokonalostí. Stredným prekryjem bežné nedostatky pleti, lebo ten je najbližší k môjmu tónu a tmavý použijem na kontúrovanie alebo svetlejšie škvrny. Pozor, nepoužívajte ich ani na suchú pleť. Majú púdrový finiš, takže treba dobre hydratovať, inak vyzerajú ako omietka. Totálne neprirodzene. S podkladom vyzerajú dobre. Najlepšie sa nanášajú tenkým štetcom na mejkap, ale aj prstami to pôjde.

Púder na tvár


Ako sa dalo čakať, púder je svetlý, ale tiež len v hrubej vrstve. V skutočnosti mi pasuje dosť dobre. Akurát bradu mám tmavšiu, takže tam je ten rozdiel silnejší, ale bradu si tak či tak zosvetľujem. Takže aj púder využijem. Zmatňuje a má aj efekt na rozžiarenie pleti, lebo je v ňom parádne najemno zomletá sľuda (MICA). Nemal by však na vás vyslovene svietiť. Je skôr matný,

Povedzme si úprimne, už som videla aj jemnejšie púdre, než je tento, ale aspoň nepolezie do pórov a aspoň toľko nepráši. Jeho roztierateľnosť nezaručujú látky, ktoré u iných púdrov kritizujem. Tento je síce aj na báze silikónu (DIMETHICONE), no základ tvoria uhlovodíky (PARAFFINUM LIQUIDUM, POLYISOBUTENE), ktoré mojej mastnej pleti neuškodia a súčasne vďaka ním nedýcham prachové častice, lebo sú to dobré podklady, ktoré pevne uchytia prášky. Púder bol nadmernej priehľadnosti zbavený kaolínom (KAOLIN), takže má vynikajúce krytie.

Bronzer, tvárenka a highlighter


Bronzer má zloženie rovnaké ako púder. I tento je nepriehľadný a i tento má lesk, keďže máme po ňom vyzerať ako opálenejšie. Bronzerom sa bude súčasne dobre kontúrovať tvár, čo je aj vďaka tej nepriehľadnosti a aj vďaka tomu základu v ňom. Keby bol priehľadný a čisto silikónový, možno by sa lepšie prispôsobil tónu pleti, ale nedal by sa vrstviť a možno ani úplne super rozotierať dostratena. Tento sa vrstviť dá. Budete tým budovať silnejšiu farbu. Ja osobne radšej vrstvím, než by som mala experimentovať s množstvom aplikovaného prípravku.

Tvárenka naopak kaolín v sebe nemá, pretože tá by mala s pleťou splývať lepšie. Keď ste výrobca a robíte paletky, kde dávate len jeden tón na líčka, je to rozumnejšie. Takto je väčššia šanca, že sa tvárenka bude hodiť i svetlejším i tmavším osobám. Rovnaký základ ju robí dobre rozotierateľnou a opäť vrstviteľnou.

Highlighter má podobné zloženie ako tvárenka, no tu je prirodzene viac sľudy než iných pigmentov. Musí predsa odrážať svetlo. Sľuda (MICA) je podľa mňa super materiál. Neopadáva, lebo má dobrú priľnavosť, keď sa dobre pomelie, je nenápadná a keďže jej existuje veľa farieb (podľa kovových prímesí v prášku), vždy si môže výrobca do svojho produktu zobrať tú správnu farbu. Sľuda vie byť strieborná, ale tiež do medeného či ružového nádychu. Dobre pomletá sľuda vyzerá super. Nie ako niektoré pigmenty, po ktorých sa lesknete ako protagonistka z Twilight ságy. Zafírové pigmenty síce taktiež milujem a niekomu sa bude vidieť trošku staromódne toto zloženie s obyčajnou sľudou, ale mne sa tento efekt špeciálne v prípade zosvetľovania a zvýrazňovania páči viac.

Ako vyzerala táto paletka na mne, to ste už mohli vidieť v minulom článku, akurát vám teraz ukážem väčšiu fotku, nech sa môžete zhroziť nad tým, ako vyzerám. :-) Takže vidíte, bolo čo prekrývať a maskovať. :-)


A takto som vyzerala vytuningovaná. :-) Oči už nie sú také opuchnuté, na lícach je aj trošku highlightera, kruhy som zosvetlila svetlým korektorom a škvrny tiež. Na líčka som dala trošku tvárenky. 


Takže keď hodnotím to, čo paletka vie a čo dokázala, mne sa to páči. Jediné, čo sa mi nepáči na paletke je to, že sú vo všetkom parabény. Metyl aj propylparabén a v korektoroch je aj BHT. Ale tak hlavná vec, že sa nemusím toľko báť o svoje akné. Už tie konzervanty tejto dekoratívnej kozmetike odpustím. Neboli by to prvé a ani posledné produkty, ktoré ich obsahujú. 

Zmyť sa všetky tieto produkty dajú. Odporúčam však hĺbkové čistenie, nakoľko minerálny olej nedostanete z pokožky preč normálnou "vodičkou". Keď už, tak micelárnou vodou so SLS alebo micelárnu vodu na vodeodolný mejkap, ale aj tak by ste mali tvár ešte pre istotu spláchnuť. Ale rovnaké odporúčanie by som napísala po akomkoľvek produkte takto trvácnom. Stále vám to opakujem, že pleť sa po líčení čistí hĺbkovo. Hlavne po takomto. 

Moje hodnotenie paletky:


Textúra: ľahká až veľmi ľahká, všetky komponenty sa výborne rozotierajú, dajú sa vrstviť
Schopnosť priľnúť: 5 - výborne priliehajú a neprášia
Aplikácia: ľahká, najlepšie sa nanášajú štetcami, ale aj prstami by to šlo
Farebná sýtosť: 5 - u každého komponentu je farebnosť úplne primeraná požiadavkám
Výdrž: keď spriemerujem, tak výborná (8 > hodín)
Celková spokojnosť: 10 - nemám jedinej výhrady
Cena setu: ja som ju kúpila za 11,28 EUR na Makeuprevolution.cz 


celkové hodnotenie - slovom
  NAJLEPŠIA Z NAJLEPŠÍCH
obal / prezentácia výrobku
aplikácia
okamžitý efekt
výdrž
zmývateľnosť
pigmentácia
pomer kvalita / cena
celkové hodnotenie

Budem úprimná. Jeden z dôvodov, prečo som nepodľahla ošiaľu a nešla do e-shopu hneď nakupovať, keď sa články o tejto novej značke sypali ako z vreca, bolo práve zloženie. Viete, že sa snažím vždy kupovať multi-funkčné, hojivé, skrátka všestrannné a špeciálne veci. Keď vidím nejaké komplikované kompozície, až tak žiarim, že budem mať čo pochváliť / kritizovať. :-) Takéto jednoduché kúsky, ako sú veci od Makeup Revolution ja moc vo svojej výbave nemávam. Paletku očných tieňov som si vzala preto, lebo som na ňu čítala a počula chvály. Korektory som vzala, lebo momentálne nič také nemám a potrebovala som tie štetce. 

Teraz som už iného názoru. Hoci takéto bezhlavé nakupovanie bez videnia na vlastné oči vôbec nie je môj štýl a urobila som to asi 3x v živote, strašne sa teším, že som si tieto tri veci objednala. Bola to skvelá kúpa a neľutujem ani trošku. Stálo to za tie peniaze, ktoré som do tejto kozmetiky vrazila. Hoci je paletka zložením naozaj nie veľmi sofistikovaná (korektory nebojujú proti akné, nič nehydratuje, nič nedáva špeciálnu výživu), nemôžem jej to vyčítať. Výrobca nič také nesľuboval a produkty nepredražil. Na takú veľkú gramáž je to skvelá cena a aj efekt. Takže z objektívneho hľadiska nemôžem brať ani body za prezentáciu a ani za pomer kvality a ceny. Čo paletka mala urobiť, to aj urobila a perfektne.
ZDIEĽAJTE:

2 komentáre :

  1. Presne po tejto paletke som pokukovala aj ja, nakoniec som odolala. Uvidíme dokedy! ;D
    Fotky a výsledný efekt sú super - asi každá máme občas také obdobia, že si potrebujeme vyrobiť nový ksicht :)...
    No a ten stippling zaujal tiež, taký vo svojej zbierke ešte nemám :).
    EOS giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som do tej paletky úplne zamilovaná. Tak výborne sa mi s ňou robí... akurát sa fakt nesmie dať na šupinky, lebo na nich je strašne vidieť všetko, ale inak som úplne užasnutá, ako krásne to dokáže všetko zakryť a ďakujem nebíčku, že som sa trafila do odtieňa. :-p Len s tým stipplingom od tejto značky budeš mať asi problém. Vraj ho majú celosvetovo vypredaný. :-( Ale skús ešte DM drogériu. Ak tie u vás nie sú také zakliate ako naše žilinské, obzri si tam ten prvý štetec z tohto obrázku, lebo vyzerá podobne:
      https://www.facebook.com/dm.Slovensko/photos/a.283158158385791.78134.260442667324007/941429982558602/?type=3&permPage=13
      Ja som naň u nás nikdy nenarazila, takže fakt neviem, ale ak má dvojaké vlákna, urobí tú istú službu. A všimla som si, že aj E.L.F. má takéto štetce, len z ich e-shopu ma nič tak nezaujalo ako od MRL, ale keby si odtiaľ niečo objednávala, tak tie ich štetce mi prídu dosť podobné.
      http://www.elf-kozmetika.eu/index.php?route=product/product&path=61&product_id=219&limit=100

      Odstrániť

Ďakujem za to, že ste si našli čas, prečítali článok a zanechali komentár k tejto téme. Vážim si to. ♥ Ostatných poprosím, aby mi sem nevkladali odkazy na Giveaway ani odkazy do e-shopov. Reklamy tu nechcem. Ďakujem.

Design: OddThemes | Nájdete na: Blogger Themes