Alverde: denný krém Zell Aktiv s modrým ibištekom


Príroda má najlepšie recepty, ako pomôcť pokožke. Stačí pozrieť na rastliny, ako sa vedia chrániť aj v tých najextrémnejších podmienkach. A tieto ich procesy sa snaží napodobniť značka Alverde v kréme Zell Aktiv s modrým ibištekom.

Ak si všimnete menovky pod článkom, krému Zell Aktiv som pridelila menovku suchej i dehydratovanej pleti. Kto môj blog číta pravidelne, pozná rozdiel medzi týmito typmi, kto nie, tomu odporúčam článok na mojom blogu NewBridget, ktorý sa venuje práve tejto téme. V každom prípade, krém Alverde, o ktorom bude dnešná predsviatočná recenzia, je až na pár výnimiek vhodný pre viaceré typy pleti. Kúpite ho v sieti DM drogerie markt za cenu 6,99 € za 50ml. Mne DM drogéria tento krém venovala na otestovanie, za čo ďakujem.

Obsahové ingrediencie krému Zell Aktiv od Alverde

Denný krém Zell Aktiv s modrým ibištekom je vegánsky a vyrobený z 35 zložiek prírodného pôvodu. Neobsahuje minerálne oleje, syntetické konzervačné látky ani syntetickú parfumáciu. Jeho vôňa pochádza z prírodných éterických olejov a z toho som napočítala 8 ingrediencií pochádzajúcich z biologického hospodárstva. Nie je teda celý v BIO kvalite, ale časť zloženia áno. Používa sa ráno a večer na očistenú pleť, ale ja ho dávam len ráno. Na večer mám sérum, o ktorom bude budúci článok.


Zloženie krému s modrým ibištekom je hydratačné. Glycerín, glyceridy, olivový i slnečnicový olej, bambucké maslo, jojobový olej, to všetko sa výborne hodí k zvlhčeniu pleti. Krém však taktiež týto zložením vytvára ochrannú bariéru, čím bojuje proti strate vlhkosti a vysušovaniu pleti. Samozrejmosťou je SPF, ktorého hodnota je u tohto krému 30. Do našich podmienok i v lete je SPF 30 akurát.

Update 8.4.2019 - Dostala som info, že sa zloženie od doby zverejnenia článku mohlo zmeniť. Nuž som pozrela nové obaly produktov a medzi zložkami naozaj nenašla nič, čo by chránilo pred slniečkom. Preto pozor, novo vyrábané produkty neobsahujú slnečnú ochranu. Ak sa líčite, odporúčam použiť mejkap s SPF. Pokiaľ nie, treba aplikovať prípravok na opaľovanie.

Tá bariéra, ktorú krém vytvára, sa ale nemusí s kožným mazom tvoreným v nadmernom množstve. Ak máte normálnu pleť, ktorá sa počas dňa len trošku zaleskne, s niečím takým si póry sťahujúci a dezinfekčný list senny (CASSIA ALATA LEAF EXTRACT) poradí. Môžete krém používať. Z časti tu pomáha aj extrakt zo semien moringa (MORINGA PTERYGOSPERMA SEED EXTRACT), ktoré nielen predchádzajú tvorbe čiernych bodiek, ale taktiež sú pomocou proti zápalu, suchosti a starnutiu. Ale také emoliencia ako cetearyl alkohol (CETEARYL ALCOHOL) a sezamový olej (SESAMUM INDICUM SEED OIL), hoci ide o suroviny BIO, tie do pórov zalezú a neumožnia pleti so sklonom k akné dýchať. Preto krém neodporúčam na mastnú ani aknóznu pleť

Zrelá pleť po ňom ale môže zajasať a stratiť pár rôčkov. Antioxidanty bio-flavonoidy nabíjajú pleť energiu a pomáhajú jej udržať svieži, vitálny a mladistvý vzhľad. Ony vlastne podporujú bunkový metabolizmus a predchádzajú starnutiu indukovanému UV-žiarením a stresom. Medzi ich zdroje patrí extrakt z koreňa červenej repy (BETA BULGARIS ROOT EXTRACT) a spomínaný modrý ibištek sýrsky (HIBISCUS SYRIACUS CALLUS EXTRACT). Anti-ageing efekt dotvára aj vitamín E a olej z levandule (LAVANDULA ANGUSTIFOLIA OIL). To je práve kombinácia, ktorá podporuje bunkovú obnovu a rast, čím sa pokožka omladzuje. Lenže práve pre tento olej, ďalšie éterické oleje + konzervačné prírodné kyseliny by som sa neodvážila dať krém na reaktívnu a precitlivelú pleť. Je tu risk reakcie


Skúsenosti s krémom Alverde Zell Aktiv

Moja pleť so sklonom k začervenaniu znáša krém jemne žltkastej farby dobre. Nespôsobuje mi zhoršenie začervenania a necítim ani žiadne mravčenie a iné nepríjemné pocity. Napodiv, ani parfumácia konkrétne mojej (už nie reaktívnej, len začervenanej) pokožke nevadí. Toho jediného som sa bála. Vôňa nepatrí k trvácnym. Dlho ju na pokožke cítiť nebudete. Je ale veľmi jemná a príjemná a levanduľa vo vôni krému nijako nepreráža. Viac než kozmetiku mi svojou vôňou krém pripomína niečo jedlého. Cheesecake alebo tvarohový dezert. Naozaj pekná a neagresívna vôňa. Môj štýl.


Pekný je i obal produktu. Balenia v tube mám rada, pretože sú praktické - ľahké, prenosné a vcelku dobre chránia obsah pred znehodnotením kvôli prístupu vzduchu. Keď krém miniete, poľahky sa dajú rozstrihnúť a dostanete z nich aj poslednú kvapku.

Ako vidíte na fotke nižšie, moje predpoklady o nevhodnosti o mastnú pleť sa žiaľ potvrdili. V ľavom dolnom rohu sú v blízkosti nosa také červené bodky - upchaté póry. To sa prejaví väčšinou na konci dňa, keď si idem čistiť pleť. V čase vzniku tejto fotografie boli i póry pomerne viditeľné a široké.


Kto máte podobný typ pleti a rozkolísané hormóny, buďte opatrnejší. Ja keď zbadám zvýšené mastenie pleti v T-zóne, znak, že sa mi blížia moje dni, vtedy musím krém vysadiť, inak zaznamenávam upchaté póry. Ale na väčšinu týždňov v mesiaci ho používať môžem a nerobí mi nič zlého.

Pokožka je po kréme dobre hydratovaná. Ak mám byť úprimná, zasa až taká hydratačná bomba to nie je, ale krém je výborný na mierne suchú pleť. Na veľmi suchú pokožku už nie. Pokiaľ na svoje dosť suché čelo použijem len krém, hydratácia pretrvá zhruba pol dňa. K celodennému efektu potrebujem ešte účinok nočného séra, ktoré si večer dávam. Jeho efekt by mi bežne pretrval do poobedia a s denným krémom vydržím až do večera, kedy dám sérum nanovo a ráno zasa krém. Spoločne teda fungujú vynikajúco. Až na tie menšie problémy pár dní v mesiaci som spokojná.

V budúcich článkoch sa môžete tešiť na recenziu spomínaného séra, k dispozícii už mám aj výsledky testovania zakúpenej liftingovej kúry Balea a recenziu nalepovacích rias samozrejme doloženú aj fotkami líčení, kde uvidíte môj nový mejkap. :-) Ktorú recenziu si želáte ako prvú?
ZDIEĽAJTE:

2 komentáre :

  1. Vyzerá super :) Od Alverde ešte nemám nič vyskúšané, ale stále sa po ich produktoch pokukujem

    www.frenchstyle.eu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj. :-) Na Alverde sa mi páči nielen prírodné zloženie, ale aj vône. Nie sú také surové a nevyzreté, ako má trebárs Saloos. Nič proti tejto českej značke, ale výrobky Alverde a aj produkty Weleda mi prídu prepracovanejšie a modernejšie. A tento krém rozhodne radím k tým, ktoré sú hodné vyskúšania.

      Odstrániť

Ďakujem za to, že ste si našli čas, prečítali článok a zanechali komentár k tejto téme. Vážim si to. ♥ Ostatných poprosím, aby mi sem nevkladali odkazy na Giveaway ani odkazy do e-shopov. Reklamy tu nechcem. Ďakujem.

Design: OddThemes | Nájdete na: Blogger Themes