Balea: Beauty Effect Lifting Kur pleťová kúra


Zima dala mojej pleti riadne zabrať. Hoci bežne až taká suchá nebýva, počas tohtoročnej zimy moja pleť riadne "zvetrala" a ja som zostarla minimálne o dva roky. A možno to bolo aj chorobou, ktorá ma drapla na začiatku roka, preto som sa rozhodla všetky známky únavy vymazať kúrou z DM drogérie - kúrou Balea Beauty Effect Lifting Kur.

O kozmetickom rade Balea Beauty Effect som vedela už dlhšie. Blogerky chválili CC krém, hyalurónové sérum a v regáloch DM drogérií je od januára taktiež nočné sérum s kyselinou glykolovou, o ktorom som vás informovala v článku Januárové novinky v sieti DM drogérie a u mňa :-). Po skúsenostiach so 7-dennou kúrou wellness nebolo divu, že v mojom nákupnom košíku skončila aj kúra Beauty Effect Lifting Kur - liftingová pleťová kúra s kyselinou hyalurónovou. Keď máte 33 rokov ako ja a prvé drobné vrásky, poviete si, že týmto naozaj niet čo pokaziť. Balenie 7x1ml vyšlo na 4,49 EUR.

Kúra Balea Beauty Effect Lifting Kur a zloženie kúry
Zloženie kúry Beauty Effect Lifting Kur

Na tomto zložení som na pohľad nenachádzala nič zlého, len samozrejme, do ampulky nevidíte a nemôžete vedieť, ako je roztok sformulovaný. Môže v ňom byť priveľa peničov, ktoré zaťažia pokožku, ak sa nezmyjú. V tomto prípade bol použitý CAPRYLYL/CAPRYL GLUCOSIDE, ktorý je pomerne jemný a nemal by vadiť.

Problém som nevidela ani v prostredí, v ktorom sú zložky rozptýlené. Butylén glykol (BUTYLENE GLYCOL) a glycerín (GLYCERIN) dobre hydratujú pokožku. Problém nastáva, keď sa to s nimi preženie. Ale to tiež nikdy z obsahu nepoznáte.


Výťažok z koreňa kosatca (IRIS FLORENTINA ROOT EXTRACT) a hyaluronát sodný (SODIUM HYALURONATE) by mali naopak mastnej pleti vyhovovať. Udržiavajú hydratáciu, posilňujú elasticitu pleti, hoja a majú ochrannú funkciu na pleť. Kosatec dokonca sťahuje póry. 

Zvyšné látky sú už viac menej zahusťovadlá, ktoré vytvárajú pre kúru optimálne prostredie. Pre pleť nepredstavujú žiadne riziko. Až na vonnú a konzervačnú látku PHENOXYETHANOL, ktorá u malého množstva ľudí môže vyvolať reakciu. Najmä citlivá pleť naň niekedy reaguje začervenaním.

Čo hlása výrobca a čo ženy, ktoré ju vyskúšali

O tejto kúre je na internete veľa názorov, ktoré sa rozchádzajú s tým, čo sa uvádza na obale. Na Facebooku ju dámy prevažne chválili a aj podľa zloženia sa mi zdala fajn. Čítala som však recenzie na blogu Space Susi mámou.cz aj v Kaviarni u mačky, kde kúru označili za nevydarenú. Údajne im upchávala póry. Tieto názory som si však kvôli nezaujatosti prečítala až po mojom vlastnom testovaní. Predtým som tieto informácie nevyhľadávala.


Ampulky liftingovej kúry prehľadne uložené v škatuľke
Ampulky kúry Beauty Effect Lifting Kur sú vyrobené zo skla. Ak chcete ampulku otvoriť, použite trošku väčšiu fyzickú silu, ale snažte sa ampulkou príliš netriasť, inak jej obsah napení


Ampulky kúry Balea Beauty Effect Lifting Kur
Ja si vždy na umývadlo postavím malú mištičku, do ktorej obsah vylejem. Nemusím ho tak nanášať z dlane. Tento produkt síce nemá liehový nosič a z teplej dlane sa vypariť nemôže. Ani sklo sa nerozpadá a nestalo sa mi, že by som v miske našla kúsok skla. Ale vstrebať do pokožky sa môže a škoda ho nechať vsiaknuť do kože na rukách, keď môže byť na krku v dekolte, nie? Vystačí na väčšiu plochu než len na tvár.

Moja skúsenosť s kúrou Balea

Ako testovanie dopadlo? Dávam blogerkám za pravdu. So solventom to značka Balea naozaj prehnala. Glycerín s butylénglykolom nechávajú lepkavý povrch, ktorý poľahky na seba naviaže nečistoty a spôsobí nepriedušnosť pórov. Viem si predstaviť, že na seba nanesiem kúru a uľahnem do páperových perín. To sa rovno môžem natrieť lepidlom a vyváľať v perí. Kúru som si preto dávala podvečer na dobre očistenú pleť, aby mala čas pôsobiť a než som sa pobrala do krajiny snov, pleť som otrela tampónikom jemne navlhčeným micelárnou vodou alebo nasprejovaným tonikom.

Myslíte, že mi to pomohlo? No ja som myslela, že áno. Pleť bola ráno v celkom dobrom stave. Nebola ani suchá, ani výrazne znečistená. Čoho som sa ale nedočkala, bola hladkosť. Hyaluronát sodný k sebe zrejme ešte niečo potreboval, aby hlbšie prenikol do pokožky, vyplnil drobné vrásky a zacelil drsné miesta. Trebárs vitamín niacín alebo niečo iné. A možno aj z časti olejový nosič. Ten by sa k vyhladeniu naozaj zišiel. Netvrdím, že efekt nebol vidieť, to bol, ale po vyskúšaní 7-dennej wellness kúry Balea som čakala "wau efekt", výrazné omladenie a pleť hladkú ako detský zadoček. Wellness kúra bola v tomto perfektná.


Balea: 7-dňová kúra 7 TAGE Wellness-Kur
U liftingovej kúry som nič až takého revolučného nespozorovala, čo sa týkalo rozdielov pred a po použití. Videli ste v recenzii na peeling Elizabeth drobnú vrásku na mojom čele? Túto?


Prvý obrázok zachytáva stav pleti po skončení kúry a pred skúškou masky Elizabeth Arden
Túto jemnú vrásku som mala i pred začiatkom kúry a veru som čakala, že zmizne. Takúto jemnú vrásku by odstránil aj priemerný liftingový produkt. Zásluhou kúry ale nezmizla. Ten druhý obrázok zachytil stav po použití masky, do úvahy berte ten prvý obrázok. Presne tak vyzerala pokožka pred i o skončení kúry. Tonus pokožky teda kúra neupravila, ani pleť nevyhladila. Iba ju trošku povrchovo zjemnila a rozjasnila.

Čo akné? Žiaľ, ja som sa tiež obsypala. Nie hneď, až v posledný deň. A bol to deň pred odchodom na dovolenku v Tatrách. 😄 Dobrý paradox. Dáte si kúru, aby ste šli na dovolenku krásna a ono sa stane pravý opak. 😊 Keby na vine bola imunita, ktorá mi vyvolala aj angínu, dostanem herpes a nie klasické akné. Nepoviem dvakrát, že tie moje vyrážky nemá kúra na rováši. Stavím sa, že áno.

Na základe vlastných skúseností i prečítaných recenzií ju teda ani ja nemôžem odporúčať. Aj keby som sa vyhla T-zóne a aplikovala obsah ampuliek len na suché partie, ani tam sa zázraky nekonali. Ak túto kúru doma máte a používate, dávajte ju len ako masku, po nejakej dobe pôsobenia ju z pokožky dôkladne zmyte aspoň z T-zóny a rozhodne ju neaplikujte na noc. Jedine, že by ste sa chceli vizuálne dostať do obdobia puberty a chodiť s tvárou samá vyrážka, ako písala Zuzka. Vtedy by ste naozaj omladli, ale tak inak.😉
ZDIEĽAJTE:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za to, že ste si našli čas, prečítali článok a zanechali komentár k tejto téme. Vážim si to. ♥ Ostatných poprosím, aby mi sem nevkladali odkazy na Giveaway ani odkazy do e-shopov. Reklamy tu nechcem. Ďakujem.

Design: OddThemes | Nájdete na: Blogger Themes