Red Cherry: mihalnice pre Váš sexy pohľad


Pre mňa by preto tento článok mohol byť prvým v rubrike "tenkrát poprvé", keby som takú rubriku mala. Napriek tomu som sa podujala zmeniť s pomocou rias Red Cherry svoj pohľad.


Mali by ste o mne vedieť, že v úpravách a používaní svojej žmurkacej signálnej sústavy som nikdy nebola preborník. Myslím si, že ja azda ani neviem zvodne žmurkať. Moje žmurkanie vyzerá ako keď priviera oči kuvik alebo osoba, ktorej niečo spadlo do oka. Vrcholom môjho snaženia o upgrade líčenia bola doteraz riasenka, lebo s klieštikmi sa akosi stále nekamarátim, s umelými trsmi tiež nie a na iné som nenabrala odvahu. Lenže ako vieme, moje nenalíčené riasy vyzerajú ako žiadne riasy. Aspoň na významné príležitosti by preto moje mihalnice naozaj mali vyzerať skvostnejšie. 

Keď si milióny žien zvládnu nalepiť na viečka pásiky s riasami, zvládnem to aj ja a už to aj skúšam. Prosím, majte so mnou trpezlivosť, toto je naozaj moja premiéra a neviem, či vydarená.


Mihalnice Red Cherry Eyelashes

Moje novo prilepené mihalnice, alebo ak chcete, tak umelé riasy, nebudú v pravom slova zmysle umelé. Mihalnice Red Cherry sú totiž vyrobené z ľudských vlasov, ktoré nejaký podnikavý človiečik vysterilizoval, nalepil na prúžok do jedného radu a od výmyslu sveta zostrihal na krásne, prirodzene vyzerajúce nalepovacie mihalnice. 

V ponuke internetového obchodu www.sexyeyes.sk je niekoľko druhov mihalníc rôznej dĺžky, objemu i štýlov. Nájdete tam husté mihalnice, ktoré vyzerajú ako strapaté a na všetky strany, ďalej mihalnice rovné a usporiadané v rade jedna za druhou ako vojsko, riasy spojené na konci do kríža v štýle "Miss Manga", mihalnice zostrihané na rôzne dĺžky tvoriace príjemný a prirodzený objem a napokon super husté, objemné mihalnice.

Výber tých správnych rias Red Cherry

Ak mienite nalepovať a nosiť mihalnice častejšie, pri výbere je podľa mňa dobré rešpektovať aj dĺžku vašich prirodzených mihalníc. Ony totiž musia aj na niečom "sedieť" a pokiaľ vám majú rásť v plnej sile, nepríde mi vhodné zaťažiť ultra krátke a jemné riasy pásmi ultra dlhých rias s plným objemom. Ja som pre tie svoje radšej volila stredne dlhé riasy. Chcem sexy oči, nie oči s vejármi.


#747S PRIMROSE, zdroj
Mihalnice Red Cherry a ich modely #43 STEVI a #213 HARLEY mi ako prvé padli do oka. Šla by som možno i do rias Donatella v glamour štýle. Viem si na viečkach predstaviť aj riasy Wispy, ktoré vyzerajú ako niekoľko trsov nalepených za sebou. Budú istotne vyzerať prirodzene až divoko. K tým sa nebude treba ani líčiť. I samotné by mohli ukázať veľmi pekne. Medzi toľkou krásou bolo ťažké vybrať. Ale možno vás poteší akcia, ktorá na webe Sexy Eyes beží. Ak si kúpite 3ks rias, dostanete štvrté riasy #747S PRIMROSE zadarmo. Primrose sa štýlovo podobajú na moje Harley, ktoré vám dnes ukážem na sebe. 

Zatiaľ som teda žiadne iné moderné umelé riasy nevlastnila, takže neviem posúdiť, či sú tieto mihalnice z ľudských vlasov 100% lepšie. Moja doterajšia osobná skúsenosť je nulová, iba som videla a držala v rukách umelé riasy mojej mamy, čo si kúpila ešte v niekedy v osemdesiatych rokoch. Áno, moja mama bola (na rozdiel odo mňa) vždy pokroková. Spomínam si, že boli pomerne tvrdé, prúžok nepoddajný a že som si nevedela predstaviť, ako sa dá niečo také nosiť. Či sa od tej doby niečo zmenilo, to vám nepoviem. Videla som iba pár videí a zdalo sa mi, že ani nie. Keď vlogerky vlnili pásikmi, nezdalo sa mi, že by to šlo tak samo ako s pásikom mihalníc Red Cherry, ktorý je úplne mäkký. Čím jemnejší, tým lepší. Dobre potom priľne k viečku a nebude sa odlepovať, keď materiál nevyvíja tlak, aby sa formoval do pôvodného tvaru. Aj riasy sú na dotyk jemnučké. Vidieť, že sú to vlasy a nie umelé vlákna. Tak si ich otvorme a pozrime, čo som vybrala ja.



Red Cherry #213 HARLEY

Ak sa pôjdem konečne niekam zabaviť s priateľmi a zasa neochoriem (ako posledne v Tatrách, kde stroskotali moje plány ísť na diskotéku), nalepím si mihalnice Red Cherry a konkrétne model #213 Harley



Ako uvidíte, tieto Red Cherry mihalnice nie sú také husté a objemné ako Stevi, najdlhšie sú uprostred a ku krajom sa skracujú. Nevytvárajú ani žiadny dramatický efekt a preto sú vhodné aj na bežné nosenie. Tieto riasy boli posledne predstavené a vystavené aj v stánku na Beauty výstave v Prahe a Viedni a tiež mali úspech. 

Priznám sa, že mi trvalo chvíľku, kým mi docvaklo, ktorá pôjde na pravé a ktorá na ľavé oko. V tomto som naozaj nemožná. Zatiaľ. To chce tréning. Ani výsledkom nalepenia nie som úplne spokojná. Ale to nie je chyba rias. To ja som si rukou zacláňala a nezvládla vonkajšie kútiky. 



Na niektorých fotkách to vidieť, že vo vonkajších kútikoch mohli ísť ešte nižšie, alebo moje riasy ešte vyššie, keby sa im chcelo. Pri mojich rovných riasach to potom vyzerá, že je tam pri veľká medzera. Našťastie to bolo vidieť len pri pohľade veľmi zblízka. 

Za líčenie som dostala pochvaly. Najmä od mamy, ktorá povedala, že vyzerám ako Liz Taylor a že mi takéto riasy pristanú. Nie sú na mňa ani pridlhé ani prikrátke. Uznávam, že to nalepenie nebolo síce dokonalé, ale dala som do toho snahu, vytiahla najlepšie líčidlá a nabudúce tie manévre s pásikmi isto zvládnem lepšie

Red Cherry #43 STEVI


Na významnejšie príležitosti som si vybrala mihalnice Red Cherry a model #43 Stevi. Rozmýšľala som aj nad riasami Darla, lebo vyzerajú síce podobne, no pre svoju usporiadanosť ešte o čosi efektnejšie. A mne šlo o niečo naturálne a dramatické súčasne.


K výberu rias Stevi ma presvedčila dĺžka rias, ktorá sa smerom k vonkajšiemu kútiku stupňuje ako mám rada aj u mojich vlastných rias, keď sa mi ich podarí dobre nalíčiť. Riasy Stevi nebudú isto na celodenné nosenie. Majú totiž extrémny objem, ale pre mňa aj celkom akurátnu dĺžku. Vyzerajú veľmi prirodzene a určite vytvoria pekný motýlí efekt. Tieto mihalnice patria údajne medzi najpredávanejšie Red Cherry riasy a ja tomu tvrdeniu verím. 

Píšem v budúcom čase a o viere v krásny efekt, lebo zatiaľ nebola taká príležitosť, pri ktorej som ich mohla nalepiť. Teda bola, ale vtedy som ešte nemala lepidlo. Ale budúci mesiac sa chystám na jednu oslavu a dovtedy mienim cvičiť s riasami Harley. Tieto riasy a možno i Stevi budete v článkoch vídať častejšie, lebo chystám recenzie ďalšej dekoratívnej kozmetiky. O riasenke Frais Monde ste čítali, o linke a masielku na pery Astor tiež, ale čaká na vás recenzia na mejkap i púder Guerlain. Recenzovať budem aj paletku tieňov YSL (konečne ju vidíte v líčení), linku Collistar, ceruzku na obočie Lumene a nové štetce Revlon. 

Ďalšie pomôcky na nalepovanie mihalníc

Niekto si pri nalepovaní pomáha pinzetou, iný sa spolieha len na vlastné prsty. Bez čoho sa však nezaobídete, je lepidlo. To bolo aj u mňa kameňom úrazu. Niektoré drogérie lepidlá predávajú, no bývajú len súčasťou iných výrobkov. 

Vedieť už predtým, že je také ťažké ho zohnať samostatne, mohla som si objednať priamo na webe lepidlo na mihalnice She Gloo. Odskúšané ho zatiaľ nemám, ale mám zistené, že je vraj priesvitné, vodeodolné, neobsahuje latex (bežná súčasť lepidiel a alergén), formaldehyd (spojivo a prevencia množenia baktérií, na ktoré veľa ľudí reaguje podráždením) ani parabény. Takže pri budúcom nákupe buď She Gloo, alebo si kúpim lepidlo Ardell, ktoré odporúča nejeden profesionál. Riasy totiž môžete používať opakovane. Prakticky do "roztrhania" a pevne verím, že i potom by sa ešte dali nalepiť po častiach. 😊 Len by ste sa mali o ne dobre starať, čo znamená, že ich pred spaním odlepíte šetrne, vatovou tyčinkou a odličovačom dáte preč nános riasenky i zbytky lepidla a všetko spravíte s maximálnou jemnosťou. Potom vydržia dlho. Aj 8 či 10 nalepení.

Pokiaľ ste v tomto nováčik ako ja, pozrite si i Vy zopár videí:
- Video od Lukáša Balockého z kanálu LBHauteFashion
- Video od Terky z Terry MakeupTutorials
- Video od Paťky alias Patty Image
- Video sympatickej Denisy z Denitslava Makeup (v angličtine)

Vďaka týmto videám som nabrala odvahu na svoj prvý dokončený pokus i všetky ďalšie budúce pokusy. Ono to naozaj nie je veda, len treba skúšať. A netreba si zacláňať. 😏 

Ak sa vám tieto (ne) umelé riasy páčia, šup na stránku Sexyeyes.sk, kde si určite nejaké vyberiete.
ZDIEĽAJTE:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za to, že ste si našli čas, prečítali článok a zanechali komentár k tejto téme. Vážim si to. ♥ Ostatných poprosím, aby mi sem nevkladali odkazy na Giveaway ani odkazy do e-shopov. Reklamy tu nechcem. Ďakujem.

Design: OddThemes | Nájdete na: Blogger Themes