Novinky v mojej výbave: produkty Frais Monde


Vianoce sú za dverami a ja môžem s istotou povedať, že bio kozmetika Frais Monde by ako darček pod stromčekom potešila nejedného človeka. A nie značkou, lebo táto značka stále nie je u nás veľmi známa, ale účinkami. Momentálne poteší vybrakované peňaženky i cenou, pretože je v akcii.


Poznáte môj vzťah k syntetike, produktom ropného priemyslu a iným zavrhovaným látkam. Nie som z tých, ktorí by boli zásadne proti ním a nezačnem plakať, keď vo svojom kréme nájdem vazelínu, silikón alebo nejaký ten konzervant. Ani netvrdím, že prírodná kozmetika je to najlepšie na svete. Tak ako som vo svojom živote skúsila veľa neúčinných, čiastočne syntetických produktov, tak u mňa skončilo i veľa neúčinných produktov prírodnej kozmetiky. Keď sa teda v našom obchode objavila značka prírodnej kozmetiky Frais Monde, bola som voči nej dosť skeptická. Dobre, mnoho produktov je 100 % bio, niektoré tak na 94%, ale necítila som potrebu ju okamžite kupovať a skúšať. Povedzme si úprimne, nemám manažérsky plat a kozmetika Frais Monde nepatrí k najlacnejším. 

Môj postoj k značke sa zmenil v momente, ako mi kolegynka poslala zopár vzoriek. Dala si s tým veľa práce, za čo jej zo ♡ďakujem. Nakúpila prázdne dózičky a fľaštičky, poodlievala mi z testerov telových mliek, mejkapov, pien do kúpeľa a produktov, čo mala na prezentáciách na veľtrhoch a do balíčka prihodila i pár klasických vzoriek. Bežne sa mi vzorky doma iba hromadia a povaľujú, ale teraz som ich zo zvedavosti vyskúšala a bola som milo prekvapená rýchlosťou, akou kozmetika zareagovala účinkom. Mať pleť hladkú ako detský zadoček po jedinej vzorke krému, ktorý je bez silikónov a iných klamlivo "vyhladzujúcich" syntetických ingrediencií? Vidieť, ako mi po jednorázovom vyskúšaní pleťovej masky zmizli menšie vrásky? Veď to nedokáže ani dvakrát drahšia high-end kozmetika! Od tej doby som bola ako Zľavomat. Nesmela mi uniknúť ani jediná akcia a čo zľava, to nákup aspoň jedného z produktov. Dnes viem naisto zhodnotiť, že dať šancu Frais Monde bolo moje najrozumnejšie rozhodnutie. 


Začala som s parfumovaným olejom, pokračovala líčidlami (riasenky, očné tiene a mejkap), sérom z radu Defense Skin Bio (viď recenzia), ílovou maskou (aj na ňu je recenzia) a ako poslednú som si zadovážila masku. Je to nový update ílových masiek - čierna maska z radu Organic Spa (na obrázku posledná, tá ružovo-čierna tuba), ale o tej dnes nejdem moc písať. Chcem jej venovať samostatný článok. Môžete mi veriť, že je ešte lepšia než tá predošlá a už tú som mala chuť kompletne vykúpiť. Keby ste chceli, pozrite v e-shope celý rad masiek Organic Spa Mask a vyberte si i vy podľa potrieb pleti.

Tento článok píšem preto, lebo od 1. 12. beží na Elnino.sk akcia, v rámci ktorej získate zľavu 25 % na BIO kozmetiku Frais Monde, kde sú zlacnené i masky. To je príležitosť, ktorú netreba prepásť, lebo do Vianoc bude väčšina produktov fuč a bohvie, kedy bude ďalšia zľava a také (ešte relatívne dobré) skladové zásoby.

Akcia na BIO kozmetiku platí do 11.12.2017, Zdroj: Elnino.sk
Zľava platí do 11. 12. 2017 a zlacnený je napríklad rad make-up Biologico Termale. Púder z tohto radu som mala so sebou aj vo Švajčiarsku, takže ho už nejakú dobu skúšam. Recenzia naň bude v najbližších dňoch, predvediem ho v líčení. Sesternica Janka si z tejto línie kúpila rúž. Prekrásny!

BIO dekoratívna kozmetika Frais Monde Biologico Termale, zdroj: Selfino.sk
V akcii je taktiež rad proti vráskam Pro Bio Age (zatiaľ nepoznám) a Defense Skin Bio, z ktorého používam sérum a najnovšie i denný krém, pretože je hutnejší, výživný a ideálny na toto chladné obdobie. BTW: Odkedy tieto produkty mám, suchá a drsná pleť na čele a lícach je minulosťou. Krémom sa natiera aj priateľ, ktorý mal od zvárania podráždenú pokožku na tvári a bol samá šupina. Pomáha!


Akcia sa dotýka aj ďalšieho 100 % bio radu, ktorým je rad Hydro Bio Reserve


Vlastním a používam pleťové mlieko, tonikum (špeciálne v tomto období po nich denne siaham), denné pleťové sérum a telové maslo. Natrieť sa po kúpeli maslom je luxus, ktorý si vychutnávam. Všetky produkty výborne hydratujú pleť a majú úžasnú parfumáciu. Podotýkam, že je vo všetkých prípadoch prírodná. Hydratačný rad vonia maslovo (cítim arganový olej, bambucké a kakaové maslo), rad na citlivú pokožku Defense Skin Bio zasa kvetinkami.

Včerajším dňom taktiež odštartovala akcia na vône Frais Monde. Všetky teraz zakúpite o 20 % lacnejšie. Zľava platí až do 18. 12. 2017 na parfumované oleje, toaletné vody i dostupné vzorky vôní Frais Monde.

Vône Frais Monde v akcii do 18. 12. 2017, zdroj: Elnino.sk
Ak chcete pre niekoho vôňu ako darček, vrelo odporúčam citrusovo - kvetinový Caver, svieži citrusový Bergamotzasnenú jabĺčkovo - kvetinovú vôňu (tvorenú hlohom a slezom) Mallow And Hawthorn Berries, gurmánsky sladkú mandľovú vôňu Almond alebo sexy kvetinovo-ovocnú vôňu SPA Fruit Litchi & Champaca, ktorú mimochodom ešte stále získate zadarmo k nákupu dekoratívnej kozmetiky Frais Monde nad 7 EUR. Tieto vône patria medzi bestsellery a ich cena vážne nestojí za reč. Najdrahšia toaletná voda nestojí ani len 11 EUR a koncentrovanejšie parfumované oleje sú ešte lacnejšie!

Pokiaľ ste hľadali tipy na darčeky, či niečo pre seba, už viete, čo zo sortimentu je najlepšie, najpredávanejšie a s čím určite zabodujete. :-) Snáď som vám aspoň trošku pomohla s výberom.
ZDIEĽAJTE:

2 komentáre :

  1. Najviac sa mi páči tá maska, vyzerá skvelo! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá maska je naozaj skvelá. I tá predošlá maska so zeleným ílom bola perfektná, výborne čistila, ale táto je ešte lepšia. Vrelo odporúčam. Najlepšia maska, akú som kedy mala.

      Odstrániť

Ďakujem za to, že ste si našli čas, prečítali článok a zanechali komentár k tejto téme. Vážim si to. ♥ Ostatných poprosím, aby mi sem nevkladali odkazy na Giveaway ani odkazy do e-shopov. Reklamy tu nechcem. Ďakujem.

Design: OddThemes | Nájdete na: Blogger Themes