Trend IT UP prehľad produktov k líčeniu (časť 1.)


Kozmetiku známu z DM drogérie Trend IT UP používam už niekoľko mesiacov. Je to dostatočne dlhý čas, aby som vedela zhodnotiť kvalitu jej produktov. V dnešnej recenzii všetky vyskúšané produkty v krátkosti predstavím a predvediem ich aj v líčení.


Asi sa pýtate, prečo som s recenziou neprišla už skôr. Priznám sa, že pokusy boli. Už v novembri, keď som sa ku kozmetike konečne dostala, som po večeroch skúšala zaostrovať objektív fotoaparátu na jednotlivé kúsky. Fotky vidíte v celom článku a nie som s nimi 100% spokojná. Na dennom svetle by sa fotilo lepšie a toho v zime veľa nie je. Lenže pred prvým použitím treba líčidlá nafotiť a až potom sa vrhnúť do testovania. A keby len svetlo bolo zlé... Ale o tom si prečítate zajtra, nejdem predbiehať. Poďme k veci.

Niekedy začiatkom novembra na adresu rodičov zavítal balík a pred Vianocami ďalšie kozmetické prekvapenie. Že som sa nemohla k produktom dostať skôr než na sviatky, to už viete. V stuhou previazanej škatuľke bola dekoratívna kozmetika na tvár, pery, oči i nechty.

Líčidlá na tvár


Začnem netradične triom pleťovej dekoratívnej kozmetiky, nakoľko jedno líčidlo je podkladové.


V čiernom flakóniku sa nachádza fixačný sprej Expert Fixing Spray s príjemnou vôňou. Neviem, akú skúsenosť majú iní, no u mňa by mu vyhovoval prívlastok "defixačný". Pokiaľ ho streknem do vzduchu a chcem vkráčať do obláčika kvapiek, žiadny nemám. Aplikátor spreja má dlhý dostrek, teda tekutinu musím aplikovať z väčšej diaľky, no pomerne veľké a ťažké kvapky okamžite padajú na zem. Ak ho streknem na mejkap, vzniknú mi fľaky. Ale pravdou je, že momentálne používam najviac prírodný mejkap, ktorý potrebuje dlhšiu dobu na kompletné zaschnutie a vlhkosť mu nesvedčí. Sprej sa mi však osvedčil na upokojenie a osvieženie pleti. Obsahuje totiž extrakt z kôry stromu Enantia Chlorantha (ENANTIA CHRONANTHA BARK EXTRACT), ktorý je známy protizápalovými účinkami, ďalej proteín z hodvábu sericín (SERICIN), ktorý reguluje prirodzenú rovnováhu vlhkosti a výťažok z planktónu (PLANKTON EXTRACT) - zdroj antioxidantov. Ak chcete osviežiť/oživiť pokožku alebo ju trošku vyhladiť po použití denného krému / pred aplikáciou mejkapu, skúste ho. Neupcháva póry, neobsahuje silikóny a ani iné látky, pred ktorými by som vás mala varovať.

Expert Perfection báza pod make-up určená pre každý typ pleti, ktorá mi vyhovuje. Predĺži životnosť mejkapu a minimálne zaťažuje pleť. Báza obsahuje extrakt z ovocia Evodia rutaecarpa plného flavonoidov, ktoré sú bojovníci proti starnutiu. Zhoršenie stavu ako akné, lesk a iné som nezaznamenala. Olejový základ mejkapu sa so silikónom bázy v pohode znáša. Ťažko však povedať, ako by na bázu reagovali akrylové mejkapy, ktoré teraz nepoužívam.


Proti lícenke Trend IT UP Powder Blush môžu mať niektorí ľudia výhrady. Obsahuje síce ryžový prášok (ORYZA SATIVA POWDER) a hodvábny púder (SERICA POWDER), okrem iného aj hojivý bisabolol a vitamín E, ale hneď prvou ingredienciou v najvyššej koncentrácii je mastenec (TALC). Ten dýchacia sústava nemusí a ani rozšírené póry zaň nepoďakujú. Ja s ním ale problém nemám. Kým púder aplikujem, naozaj dobre oklepem štetec, nech nevdychujem jeho čiastočky. Moja lícenka v ružovom odtieni 030 má jemnú ružovú farbu vhodnú pre 85 % podtónov pleti a celkom dobrú pigmentáciu. Nepráši, dá sa pri líčení pekne vrstviť a jej výdrž je u mňa minimálne 8 hodín. Výborný kúsok.

Trend IT UP dekoratívka na oči


Z dekoratívnej kozmetiky Trend IT UP na oči som dostala toho na vyskúšanie najviac. V boxe bol očný tieň v ceruzke, vysúvaciu očnú linku, práškový mono očný tieň, podkladovú bázu pod očné tiene a riasenku,


Očné tiene v ceruzke Ultra Smokey som si zamilovala ihneď. Prišiel mi odtieň 045 (hnedý) s jemným nádychom do popolavej farby a na konci tyčinky je perfektná špongiová špička na rozmazávanie tieňa. Materiál špongie je hutný, teda vydrží všetko, čo s ním budete stvárať. U niektorých blogeriek som čítala, že ním nejde tieň rozmazať a skôr ho zgumoval. Možno to závisí od toho, či máte prirodzene teplú pokožku alebo ste "chladnokožec". Ja som tento problém nemala. Tieň sa dal rozmazať dostratena a na viečkách držal po dlhú dobu. Až ku koncu dňa sa mi trošku začal zlievať do vrások. 


Naopak, Metallic Kajal ceruzka na oči vo farbe 080 (lila) ma príliš nenadchla. Nenazvala by som ju metalickou, ale perleťovou. Pod pojmom "metalický" si predstavujem niečo s vyšším leskom a možno. Na viečku jej fialový podtón úplne zaniká. Chcelo by to sýtejšiu farbu.

Mono očné tiene Silk & Pearl s hodvábno-perleťovým leskom už v predaji nevidím. Dostala som kúsok v prekrásnej smaragdovej zelenej farbe (010), ktorá perfektne vyniká v každom líčení a aj dobre drží. Používam ju však len ako doplnkovú farbu a len trošku, nikdy nie na celé viečko, inak by sa s mojimi modrozelenými očami pobila.


Báza pod očné tiene Expert Eye Base obsahuje v základe uhlovodík izoparafín. Túto bázu by som odporúčala najmä tým ženám, ktoré s líčením iba začínajú a potrebujú sa naučiť tieňovať. Nezasýcha príliš rýchlo a umožní rozotieranie. Najlepšie ukotví tiene, ktoré obsahujú aspoň minimálny podiel oleja alebo iného tuku a mastenec. Nerozžiari farby, zato spraví peknú farebnú hĺbku. Jemný čisto práškový tieň, minerálny tieň či tekutý akrylový tieň s ňou nie je príliš vhodný. Prášok sa bude otierať, akryl nemusí dobre chytať. Takých tieňov však nie je na trhu až tak veľa a viac tieňov s ňou bude spolupracovať bez problémov.

Podobne ako linka ma ani riasenka Multiplying Eyettention Mascara neoslnila. Kefku má dobrú. Vlákna sú optimálne dlhé a vyhovejú väčšine. Maľovať maľuje, lepiť nelepí, ak sa s ňou poriadne pohráte, spraví objem i jemne vytočí. Ak však chcete intenzívnu čiernu riasenku, radšej sa poobzerajte po inej. 


Čo mi na nej vadí, je i nevyspytateľnosť. Niekedy je taká akurát, inokedy sa jej náplň tak zmení, že na kefke vytiahnutej z tuby nájdem hrubý nános, ktorý nejde nijako použiť. 


Neprišla som na príčinu, iba z toho podozrievam teplotné zmeny (podľa všetkého neznáša teplejšie miestnosti, prievan alebo prenos), preto ju už radšej skladujem iba na jednom mieste a nikam nenosím. 

Dekoratívna kozmetika na pery


Značka Trend IT UP vyrába i kozmetiku na pery. Ja som dostala možnosť skúsiť rúž i lesk. 


Lesky na pery ja momentálne nepoužívam, preto som High Shine lesk na pery v odtieni 150 nevyskúšala. Nie je to farba, ktorú vyhľadávam a doma mám ešte veľa iných leskov, ktoré mi treba minúť. Škoda otvárať nový lesk, ak má stáť na poličke. Dala som ho kamarátke. Jej sa páči farba i vôňa, ktorá je cítiť vanilkou. Výdrž je priemerná, ako pri každom lesku na pery.

Ani masielko Color & Butter Lipstick Pen ma farebne nenadchlo. Je to síce nude farba (020), ale jej teplý broskyňový podtón nie úplne ladí s mojou pleťou chladného tónu. Kvôli obsahu príliš podobnému balzamom na pery (ja fakt nemusím ricínový olej) by som ho ani pri viac vyhovujúcej farbe nechcela používať každý deň. Ale zasa to nie je produkt, ktorý by ste nemali chcieť, ak ho niekde v predaji nájdete. Nejakú výživu dodá a je i dobre pigmentovaný.

Na Vianoce mi potom prišiel ešte jeden rúž. Predáva sa pod názvom Intense Color Last a matný fialovo-vínový odtieň 040 mi svedčí. Jeho problémom je ale pigmentácia a nepriateľom každý dotyk. Farba síce vydrží i napriek tomu, ale aby vôbec chytila, je lepšie ju zapracovať štetcom a aj tak rúž zanecháva nerovnomerne zafarbený povrch. Dosť sa s nanášaním natrápite a ani čašníčky v podnikoch vás nebudú na rukách nosiť, keď uvidia odtlačky, ktoré necháte na pohároch. Mne sa však farba páči a tak vám zajtra ukážem, ako som si s ním poradila.

Pigmentáciu doteraz spomínaných produktov vidíte na ďalšej fotografii.


Pomocníci na nechty


DM drogéria mi pribalila i produkty na pery Trend IT UP. Konkrétne dva laky na nechty a ochranu pred zafarbením okolia nechtov Color StopN°1 lak na nechty poslali v krásnom červenom odtieni 240, lak na nechty Double Volume & Shine je šedý (odtieň 081) a na Vianoce prišiel ešte tretí lak - trblietavý lak na nechty Bold Glitter (010). Ukážem vám ich neskôr v nejakom nail arte.


Ja si totiž teraz nechty nelakujem, lebo chodím každý pracovný deň cvičiť a prípadné poškodenia od činiek a iného náradia by mi vadili. Mám aj druhý dôvod, ktorý sa dozviete už zajtra. Zatiaľ som skúšala iba červený lak. Ten sa mi neosvedčil. Po pár hodinách sa začal strácať na špičkách nechtov a to som ani nič takého nerobila, čo by ho malo takto narušiť. Dám mu však ďalšiu šancu, lebo sa mi páči a s výsledkami sa prihlásim. 

Ak vás produkty podľa opisov zaujali, využite možnosť nákupu online v novom e-shope DM drogérie. A nenechajte si ujsť ani pokračovanie článku, kde vám ukážem hotové líčenie produktmi dekoratívnej kozmetiky Trend IT UP. Článok bude publikovaný zajtra a už bude (dúfam) kratší, lebo to podstatné už viete. ;-)
ZDIEĽAJTE:

2 komentáre :

  1. Já mám taky jeden lak na nehty od této značky a i ve třech vrstvách velmi špatně kryje. Jinak jsem od této značky nic jiného neměla, ale líbí se mi nový e-shop dm drogerie. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. U mňa je kozmetika od trend it up zatiaľ populárna. Mám laky na nechty, rúž, ceruzky na oči a gél na obočie a všetko mi sedí :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za to, že ste si našli čas, prečítali článok a zanechali komentár k tejto téme. Vážim si to. ♥ Ostatných poprosím, aby mi sem nevkladali odkazy na Giveaway ani odkazy do e-shopov. Reklamy tu nechcem. Ďakujem.

Design: OddThemes | Nájdete na: Blogger Themes